CRM-processen bij zorgverzekeraar Eno geoptimaliseerd

zorg

Zorgverzekeraar Eno bekend onder de merken Salland, Energiek en HollandZorg, kiest voor Exact Synergy Enterprise voor CRM en documentmanagement. De software van Exact wordt ingezet ter verbetering van customer relationship management, betere dossiervorming en workflowmanagement. Uiteindelijk zal Exact Synergy in de hele organisatie worden geïmplementeerd en zullen er ongeveer 200 medewerkers mee gaan werken. De oplossing is onderdeel van de Cloud Insurance Administration Suite (Cloudias), een door Exact-partner VCD ontwikkelde propositie voor alle processen, workflows en rollen waar zorgverzekeraars mee te maken krijgen.

Procesoptimalisatie als uitgangspunt
Uit analyse bleek dat het bestaande systeem van Eno te onderhoudsintensief werd, waardoor Eno op zoek is gegaan naar een nieuwe oplossing voor de afhandeling van zijn voornaamste administratieve processen. Eno startte een selectieprocedure waarbij diverse leveranciers en Exact-partner VCD, ontwikkelaar van de Cloudias Healthcore, werden meegenomen. Er is uiteindelijk gekozen voor Cloudias dat bestaat uit een uitgebreide set van ‘best of breed’ ICT-oplossingen, waar Exact Synergy een belangrijk onderdeel van is. In een eerdere fase koos Eno ook voor Exact financials. Doordat Eno zowel Exact Financials als Exact Synergy gebruikt zijn beide systemen optimaal inzetbaar voor de zorgverzekeraar.

Eno heeft met Exact Synergy een kant en klare oplossing voor customer relationship management, documentmanagement en workflow. Exact zal als centrale bron fungeren voor de relatiegegevens van zowel verzekerden als zorgverleners. Ook alle documenten, die door de manager verantwoordelijk voor klantrelaties geproduceerd worden, zijn automatisch gekoppeld aan de relatiekaart in Exact Synergy. Hierdoor wordt automatisch van iedere relatie een compleet digitaal dossier opgebouwd, waardoor Eno nog beter tegemoet kan komen aan de individuele wensen van zijn verzekerden.

 

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...