12CU gaat pitchen itjdens Accenture Innovation Exchange

Op 24 Januari is 12CU uitgenodigd om te pitchen op de Accenture Innovation Exchange. Na groot success tijdens Viva Tech 2017 in Parijs is het tijd voor het jongste 12CU teamlid Michelle van Weverwijk (21 jaar) om 2018 goed te beginnen.

12CU is een expert op het gebied van Big Data analyse om de bezettingsgraad van gebouwen te optimaliseren. Door middel van the Internet of Things (IoT) legt het bedrijf de basis voor Smart Building Solutions.

Eerder al, 15 tot 17 Juni 2017,  nam het 12CU team deel aan Viva Tech Parijs. In totaal namen zij het op tegen 200 startups tijdens The Spark Life Contest. 12CU, werd als één van de  10 start-ups geselecteerd voor de eindronde in Parijs. Uiteindelijk is 12CU  geëindigd in de top vijf van Europa. Accenture is onder de indruk van het team en 12CU ontving daarom dus ook, eind 2017, een persoonlijke uitnodiging om deel te nemen aan de Accenture Innovation Exchange.

September 2017 neemt 12CU een nieuw Marketing Communicatie team lid aan. Michelle van Weverwijk, 4e jaars International Communication and Media studente. 24 Januari 2018 is het tijd voor de Accenture Innovation Exchange in Amsterdam. Volgens de Accenture is samenwerkingen het geen wat leidt tot baanbrekende innovaties. Dat is waar het bij de Innovation Exchanges om draait. Om 12:00 zal 12CU gaan pitchen voor een aantal grote corporates geselecteerd door Accenture. Het bedrijf kiest ervoor hun jongste lid als presentator aan te stellen. Door het jongste lid te laten pitchen laat 12CU vertrouwen zien in de generatie digital natives. Zelf zegt Eric Vermaat – oprichter van 12CU – hierover:

Diversiteit is de kracht van ons 12CU team. Wij combineren oude veteranen uit de business wereld met de kennis van  ICT nerds en de creativiteit van de nieuwe generatie digital natives. Dat is waar 12CU haar kennis uit haalt.

Deze keuze voor het jongste lid  is in lijn met het bedrijfskarakter van 12CU. Ondernemend, onderzoekend en professioneel. De partij heeft al een aantal grote klanten binnen weten te slepen en laat zien dat het ook met een hele jonge crew professioneel kan opereren.

Gerelateerde berichten...