ABBYY organiseert virtuele Reimagine-conferentie

ABBYY organiseert op 23 en 24 maart 2021 zijn ABBYY Reimagine-conferentie. Het virtuele event is bedoeld om leidinggevenden nieuwe inzichten te geven over slimme automatisering en om nieuwe strategieën te bieden die hun business naar een hoger niveau kunnen tillen. Tijdens de conferentie is er een rol weggelegd voor branche-experts en klantverhalen.

Daarnaast onthult ABBYY zijn nieuwste innovaties, ontworpen om te revolutioneren hoe artificial intelligence-skills (AI) snel door het hele bedrijf zijn in te zetten en zo leiden tot betere bedrijfsresultaten.

Keynote-sprekers aanwezig op het event zijn Ulf Persson, CEO van ABBYY en John ‘Gucci’ Foley, voormalig ‘lead solo pilot’ bij de Blue Angels, Sloan Fellow van de Stanford School of Business en expert op het gebied van high-performance teams. Ook krijgen aanwezigen rechtstreeks te horen van verschillende ABBYY-klanten en -partners uit sectoren als de financiële dienstverlening, het verzekeringswezen, transport en logistiek en de gezondheidszorg.

Zij vertellen over hoe ze meer bedrijfswaarde realiseerden met behulp van Digital Intelligence-oplossingen. Andere sprekers zijn digital transformation change agents van de Amerikaanse Food & Drug Administration, DHL, Société Générale, Siemens, Alteryx, EXL, Blue Prism en Capitalize Analytics.

Scott Opitz, CMO van ABBYY: “Bedrijven resetten hun businessagenda, herzien hun klantervaringsstrategie en willen weten hoe ze sneller meer bedrijfsresultaten kunnen realiseren. Tijdens ABBYY Reimagine zie je slimme automatiseringstechnologieën, zoals OCR, content intelligence, en process mining en discovery, in nieuwe contexten die je zullen inspireren en je nieuw vertrouwen geven in je toekomstige innovatie-investeringen. Ook leer je hoe je je organisatie snel aanpast om uitzonderlijke customer journeys op te stellen en de katalysator te worden van jouw future of work.”

Genodigden, variërend van leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor centers of excellence binnen grote organisaties, managers die zorg dragen over een afdelingstransformatie, consultancygroepen, VAR’s en oplossingsintegrators, en individuele ontwikkelaars, kunnen kiezen uit meer dan dertig sessies die zijn ingericht om hen te helpen begrijpen welke impact documenten en processen hebben op hun algehele operational excellence. Ook helpen de sessies om de productiviteit van kenniswerkers te verhogen aan de hand van de nieuwste AI-technologieën.

Analisten die hun marktperspectieven delen, zijn:
• Maureen Fleming, Program Vice President bij IDC, met “Customer-Centric Approach to Achieving Insights-Driven Digital Intelligence”
• Julie Conroy, Research Director bij Aite Group, met “Technology Gaps Exposed: Digital Intelligence Will Play a Pivotal Role in Financial Services Resiliency”
• Deb Zawisza, Vice President of Research and Consulting bij Novarica, met “Harnessing the Power of Digital Intelligence to Help Insurers Meet their Goals”

De ABBYY Reimagine-sessies beginnen dinsdag 23 maart 2021 om 11.00 uur. Registreer je gratis en bekijk de volledige agenda op www.abbyy.com/abbyy-reimagine-2021. Volg ABBYY en #ABBYYReimagine op social media om up-to-date te blijven over het event.

 

Gerelateerde berichten...