AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o: vloeiender gesprek met klantenservicechatbot

AI-startup Watermelon implementeert vandaag GPT-4o in hun chatbots. Met deze update verbetert het taalbegrip en worden de reacties van klantenservice chatbots beter afgestemd op de context van het gesprek. De nieuwe versie van ChatGPT is afgelopen dinsdag aangekondigd door OpenAI.

De veranderingen die doorgevoerd worden in klantenservice chatbots:

  • De reactiesnelheid van de chatbots versnelt.
  • Verbeterde redeneer- en rekenvaardigheden.
  • De chatbot houdt meer rekening met de context van het gesprek, hierdoor worden eerder gemaakte fouten flink verminderd.

Snelle implementatie
Alexander Wijninga, mede-oprichter van Watermelon: “We zagen de update van OpenAI en waren ons gelijk bewust van de enorme impact van dit nieuwe model. Daarom wilden we dit zo snel mogelijk in onze eigen chatbots verwerken.”

Chatbot trainen
De nieuwe update heeft ook effect op het instellen van een chatbot. GPT-4o luistert beter naar instructies en de gegeven input. De chatbot kan hierdoor sneller en met minder moeite gebouwd worden.

Gerelateerde berichten...