Bitdefender versterkt marketing-managementteam met Dennis Goedegebuure en Amy Blackshaw

Bitdefender, leverancier van cybersecurity-oplossingen, breidt zijn internationale marketing-managementteam uit met Dennis Goedegebuure en Amy Blackshaw. Beiden brengen een schat aan ervaring mee op het gebied van (product)marketing.

Goedegebuure treedt toe tot de Consumer Solutions Group als vice president Global New Customer Acquisition en Amy Blackshaw wordt vice president Product & Technical Marketing bij de Business Solutions Group.

Goedegebuure was eerder actief in verschillende managementfuncties bij grote ondernemingen als PayPal, Venmo, Fanatics Inc., Airbnb en eBay. Als vice president Global New Customer Acquisition gaat hij zijn uitgebreide ervaring op het gebied van SEO, social media, geïntegreerde marketing en datawetenschap, inzetten om nieuwe klanten in de consumentenmarkt aan te trekken en de merkbekendheid van Bitdefender te vergroten.

“Als betrouwbare innovator op het gebied van cybersecurity bevindt Bitdefender zich in een unieke positie om consumenten voor te lichten en te beschermen tegen het toenemende aantal dreigingen in relatie tot hun privacy, data en met internet verbonden apparaten”, zegt Goedegebuure. “Ik vind het geweldig om Bitdefender te mogen helpen om zijn merkbekendheid te vergroten, op te treden als voorvechter voor de digitale veiligheid van consumenten en geavanceerde oplossingen af te leveren voor moderne uitdagingen op het gebied van IT-beveiliging.”

Blackshaw is ruim tien jaar actief in verschillende managementfuncties in de securitybranche. Zij heeft een rijkdom aan ervaring op het gebied van dreigingsdetectie, incidentrespons, identiteitsbeheer en geïntegreerd risicobeheer. Blackshaw was voor haar aanstelling bij Bitdefender actief bij RSA Security LLC.

Daar was zij verantwoordelijk voor het aansturen van alle wereldwijde marketingactiviteiten van de Netwitness-divisie. Als vice president Product & Technical Marketing bij Bitdefender gaat Blackshaw zich bezighouden met de introductie en positionering van producten en diensten die aansluiten op de marktbehoeften op het gebied van zakelijke cybersecurity.

“De preventie- en detectiemogelijkheden Bitdefender hebben binnen de branche een ongeëvenaarde reputatie. Ze zijn onmisbaar voor het blokkeren van geavanceerde dreigingen”, zegt Blackshaw. “Ik zie ernaar uit om leiding te geven aan een visionair team van technische marketing- en productprofessionals en de bekendheid te vergroten van de zakelijke oplossingen van Bitdefender, waaronder endpoint detection & response (EDR), extended detection & response (XDR), cloud workload security (CWS) en managed detection & response (MDR).”

Florin Talpes, de oprichter en CEO van Bitdefender is verheugd over de aanstellingen van Goedebuure en Blackshaw: “Dennis en Amy zijn in de praktijk bewezen leiders binnen hun specifieke domein. Het doet ons een groot genoegen om hen binnen het team van Bitdefender te verwelkomen. Met hun succesvolle track record in de ontwikkeling en uitvoering van product- en marketingstrategieën zullen zij de positie van Bitdefender als een van ’s werelds meest vertrouwde leveranciers van beveiligingstechnologie en managed security services verder versterken.”

 

Over Bitdefender

Gerelateerde berichten...