BPSolutions en HP werken samen aan converged systems

BPSolutions, de ICT solutions provider uit Driebergen, heeft met HP een samenwerkingsovereenkomst gesloten voor het leveren van HP Converged Systems infrastructuren.

Onlangs hebben Mark de Groot, Algemeen Directeur BPSolutions, en Gino D’Ippolito, Country Manager Servers Hewlett-Packard, een samenwerkingsovereenkomst getekend voor het leveren van HP Converged Systems.

HP Converged Systems is de geoptimaliseerde integratieoplossing, waarin server, storage, netwerk en andere benodigde componenten worden samengebracht onder een eenvoudige beheerlaag genaamd HP OneView. Deze oplossing is uitermate geschikt voor vraagstukken waarbij efficiënt beheer essentieel is, zoals virtualisatie, private cloud en big data.

“Met het toevoegen van oplossingen die gebaseerd zijn op HP Converged Systems aan ons infrastructuurportfolio zijn we in staat om verdergaande integratie met Windows- en VMware-gebaseerde omgevingen voor onze klanten te realiseren waarmee zij hun dienstverlening kunnen verbeteren en de kosten kunnen verlagen”, aldus Mark de Groot.

Gino D’Ippolito vult aan: “BPSolutions is een partner die oplossingen verkoopt op basis van duidelijke toegevoegde waarde voor haar klanten en heeft daarnaast langdurige samenwerkingsverbanden met ERP-leveranciers waaronder SAP. Hiermee is BPSolutions een waardevolle toevoeging aan het partnerlandschap van HP.”

Profiel BPSolutions
BPSolutions is sinds 2001 erkend specialist op het gebied van dynamische ICT-infrastructuren, datamanagement, dataprivacy en security. Daarnaast biedt BPSolutions 24/7 managed cloud services voor missie-kritische omgevingen. BPSolutions heeft strategische samenwerkingsverbanden met IBM, Lenovo, HP, SAP, VMware en Microsoft.

BPSolutions Monitoring en Beheer ontzorgt de IT-afdelingen van ondernemingen van elk formaat door IT-infrastructuurmonitoring- en beheerdiensten op afstand en on-site te leveren. De doelstelling is een stabiele infrastructuur met de hoogst mogelijke beschikbaarheid. Het motto is: ‘Always Up’. Door het gebruik van bewezen monitoring tools in combinatie met ervaren mensen en ITIL ‘best practices’ worden problemen vroegtijdig gesignaleerd en waar mogelijk voorkomen.

Gerelateerde berichten...