Coníche breidt Kennishuis uit met overname Philipse Business School en School for Customer Management

Advies- en Interim organisatie Coníche heeft haar Kennishuis voor het vakgebied van klantcontact opnieuw uitgebreid. Vorig jaar werd Accelerate International, werving en selectie voor hoger personeel, al toegevoegd, nu breidt Coníche verder uit door de overname van Philipse Business School en School for Customer Management. Zowel de naam van Philipse Business School en School for Customer Management, als de trainingen, workshops en erkende MBO-, Post HBO en Masteropleidingen op het gebied van customer managementworden na de overname op dezelfde wijze voortgezet.

De uitbreiding past in de visie en strategie van Coníche om de expertise van de toetredende ondernemingen zodanig met elkaar te verbinden, dat de gedeelde kennis en het innoverend vermogen volledig ten dienste komen van haar relaties.Zowel Coníche als Philipse Business School en School for Customer Management zijn door deze overname onderdeel van dezelfde groep, hét Kennishuis van Klantcontact.

Service en resultaat gewaarborgd
Volgens Hanny Philipse, uittredend CEO van Philipse Business School en School for Customer Management, is de krachtenbundeling een logisch gevolg van het delen van dezelfde passie en visie van alle partijen om tot nog meer klantwaarde te komen. “De hoogwaardige customer managementkennis en praktijkervaring van Coníche is direct beschikbaar om ons opleidings- en trainingsportfolio trendzeker verder in te richten en uit te breiden. Op deze manier kunnen we de veranderingen in organisaties nog beter begeleiden en borgen.”

50 jaar klantcontactervaring samengevoegd
Volgens Marco Vianen, directeur Coníche, is de krachtenbundeling nog niet af en is verdere uitbreiding van het Coníche Kennishuis zeker een optie. “Wij willen alle kennis en expertise kunnen bieden die mogelijk is om op het hoogst mogelijke niveau bij te kunnen dragen aan het succes van onze relaties. Door de 30 jaar kennis van Philipse Business School samen te voegen met onze 20 jaar ervaring op het gebied van advies- en interim-management verstevigen wij onze positie in het klantcontactvakgebied. Natuurlijk laten we daarom ook de indrukwekkende expertise en ervaring in customer management van Hanny Philipse niet zo maar gaan. Zij blijft als programma directeur bij School for Customer Management betrokken. Daarnaast ben ik erg blij dat Anja Hulsenboom aanblijft als directeur waarmee de borging van de kennis en ervaring goed geregeld is”

Gerelateerde berichten...