Coöperatie DELA kiest CRM Partners voor klantgerichter werken

CRM Partners, specialist in Microsoft Dynamics CRM voor de financiële sector, implementeert bij uitvaartverzekeraar en -verzorger Coöperatie DELA voor het eerst in Nederland Microsoft Dynamics CRM 2013. DELA wil een klantbeleving creëren die past bij de normen en waarden van de organisatie. Klanten met raad en daad bijstaan, laagdrempelig en betrouwbaar zijn is hiervoor het devies. Een voorwaarde om dit te bereiken is de realisatie van een centraal klantbeeld. Dit is met behulp van Dynamics CRM nu werkelijkheid geworden.

Om haar klanten nog beter te bedienen heeft DELA het ‘klantgerichter werken programma’ opgezet. Aan de basis hiervan staat het verbeteren van de datakwaliteit, zodat bij elk contact alle klantgegevens in één oogopslag inzichtelijk zijn. Eerder was klantdata verspreid over verschillende applicaties. Het opzoeken van de juiste gegevens kostte te veel tijd en deze waren bovendien niet altijd actueel. De keuze is op Dynamics CRM 2013 gevallen, omdat de oplossing gemakkelijk te integreren is in de bestaande omgeving en een interessante roadmap heeft voor de toekomst, met een moderne user interface en ondersteuning voor social en mobile.

Alfo Melisse, CIO van Coöperatie DELA: “Het is onze doelstelling om onze klantgerichtheid maximaal te ondersteunen. Een goede infrastructuur is hiervoor erg belangrijk. Deze CRM-implementatie schept de voorwaarde voor een goede klantbeleving. We hebben heel bewust de keuze gemaakt om te starten met de bèta release van Dynamics CRM 2013. De functionaliteit die deze release biedt, past bij onze wens om te vernieuwen en te verfrissen. Bovendien gelooft DELA niet in wachten. De lijn die we gestart zijn met onze campagne: Waarom wachten met iets moois zeggen als het ook vandaag kan, trekken we met de keuze voor Dynamics CRM 2013 ook intern door. CRM Partners is voor ons de goede match door de manier van samenwerken en de deskundigheid. Hun iteratieve projectaanpak sluit goed aan bij onze wensen en zorgt bovendien snel voor het juiste resultaat.”

Aad Schulten, verantwoordelijk voor het FinanceLab bij CRM Partners: “Goede CRM staat aan de basis staat van de perfecte klantbeleving. Het ‘klantgerichter werken programma’ van DELA is een perfect voorbeeld van de combinatie van CRM met opleiding, training en cultuurverandering, waardoor de klant optimaal wordt bediend. Deze manier van werken sluit volledig aan bij onze visie van een succesvolle CRM-implementatie. Wij zijn daarom trots dat we een belangrijke schakel zijn in dit proces.”

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...