De enige manier waarop de horeca op 1 juni veilig open kan gaan

Bij de persconferentie van woensdag kwam eindelijk positief nieuws: Nederland mag langzaamaan weer naar buiten. Ook voor de horeca eindelijk een stip op de horizon: 1 juni wordt de grote dag – zolang het iedereen lukt om zich aan de veiligheidsregels te houden. Daar is gelukkig een oplossing voor.

De grote vraag onder horecaondernemers is: hoe gaan we op 1 juni open?

Het is nu vooral zaak om klaar te zijn voor het moment dat de deuren weer opengaan. Een goede voorbereiding gaat het verschil maken tussen een vol terras en een lege zaak; tussen veilig open kunnen en toch noodgedwongen dicht zijn.

Comfort, gemak en veiligheid zijn vereisten om de zomer alsnog succesvol te maken voor de Nederlandse horeca.

Een digitale oplossing
Gelukkig is er een oplossing: een volledig digitaal reserverings- en bestelsysteem. GUTS Tickets heeft haar innovatieve technologie, die normaal wordt gebruikt voor grote concerten en voorstellingen, nu namelijk ook toegespitst op de horeca.
Alles gebeurt digitaal; vanaf het reserveren van een plekje op het terras voor een bepaalde tijd, tot het bestellen van drankjes en maaltijden. Zelfs het betalen gebeurt zo vanaf gepaste en veilige afstand. De omzet staat direct op de eigen rekening, zoals het hoort.

Mocht het handig zijn om relevante informatie zoals huisregels of aanbiedingen door te geven aan (toekomstige) bezoekers, dan kan dit te allen tijden via SMS gedaan worden. Dit omdat bezoekers moeten inloggen met een geverifieerd mobiel nummer & toestel. Zo wordt onduidelijkheid voorkomen en behoudt het etablissement de controle.

Direct te gebruiken
Deze aanpak is direct te implementeren in horecalocaties van ieder formaat. Alle logistieke hoofdpijn wordt weggenomen, zodat de ondernemers zich kunnen bezighouden met hun zaak. De techniek is in de loop van de jaren al bewezen, daarnaast staat er een team van 30 altijd paraat voor suggesties en ondersteuning.

Het systeem van GUTS is met de meest innovatieve technologieën beschikbaar ontwikkeld om ongewenste doorverkoop van tickets bij evenementen tegen te gaan. Nu dat is gelukt, blijkt het systeem ook op andere gebieden zoals de horeca en musea een grote uitkomst te bieden.

De eerste pilots zijn al voltooid en ondernemers die zich melden kunnen in een kwestie van uren hun gepersonaliseerde systemen uitrollen.

Gerelateerde berichten...