Eenvoudig omzet verhogen door middel van eigen marketing via WiFi-netwerk

Nieuwe Wifi-ontwikkeling binnen de retailmarkt

Er is een nieuwe IT-ontwikkeling gaande die ideaal is voor de retailmarkt. Middels RaGaPa kan men via een WiFi-netwerk voor bijvoorbeeld klanten, reclame-uitingen op de webpagina’s weergeven die de gebruiker bezoekt of de mogelijk bieden tot interactie met de klant.

Terwijl klanten op het WiFi-netwerk browsen krijgen ze, zonder dat ze daar iets voor hoeven te doen, reclame te zien en tevens kunnen ze gewoon door gaan met waar ze mee bezig waren onafhankelijk van hun mobile device type. Dankzij de non-blocking “persistent in-browser advertising” technologie van RaGaPa. Ideaal voor omgevingen zoals hotels, conferentiecentra, warenhuizen en winkelcentra en geschikt voor alle typen devices. Neem als voorbeeld een winkelcentrum, zij hebben een gratis WiFi-netwerk beschikbaar voor hun klanten.

Normaal gezien logt een klant in op dit netwerk en is het enige moment van reclamemogelijkheid de inlogpagina. Echter, dit winkelcentrum maakt gebruik van RaGaPa. Hierdoor kunnen zij constant interactie mogelijkheden en reclame-uitingen pushen naar klanten op het WiFi-netwerk. Het is een eenvoudige manier om de omzet te verhogen.

Men kan namelijk veel vaker reclame pushen in tegensteling tot de normale WiFi-inlogpagina. Daarnaast kan men met RaGaPa ook het gebruikersprofiel zien aan de hand van het surfgedrag, de geografische informatie en koppelingen maken met bijvoorbeeld Google Analytics.

Gezien de enorme groei van WiFi-netwerken en de vraag vanuit de praktijk aan de consultants van TechAccess die Wireless Site Surveys uitvoeren, is TechAccess distributeur geworden van RaGaPa.

Gerelateerde berichten...