Enreach introduceert MKB Compleet: alles-in-een telefoniedienst met AI-functionaliteit

Enreach introduceert MKB Compleet: een nieuwe telefoniedienst waarbij AI-functionaliteit en vast-mobiel integratie standaard zijn inbegrepen, voor een scherp en vast maandbedrag. De dienst faciliteert ondernemers bij het hybride werken en stelt hen in staat om altijd en overal bereikbaar te zijn, zelfs als ze de telefoon even niet kunnen beantwoorden.

MKB Compleet helpt ondernemers om bereikbaar te zijn zoals zij dat willen en stelt hen in staat om zich optimaal te focussen op hun werkzaamheden, zonder af te doen aan de klantbeleving of kansen mis te lopen. Dit komt mede door de AI-functionaliteit waarmee communicatieprocessen geautomatiseerd kunnen worden.

Enreach is de eerste en enige partij die vast- mobiel en AI combineert in een ‘alles-in-een’ telefoniedienst. Dat is een van de voordelen van de overname van het Nederlandse Botsquad in 2020, een pionier in conversational Artificial Intelligence (AI).

Slimme integraties om klantcontact te optimaliseren

De AI-functionaliteit uit het Botsquad-portfolio biedt ondernemers de mogelijkheid om bestaande communicatieprocessen te optimaliseren. Denk aan slimme wachtrijen en keuzemenu’s om inkomende oproepen zo efficiënt mogelijk af te handelen, maar ook een slimme centrale voicemail (voor vast- en mobiel) die spraak omzet in tekst en direct doorzet naar de juiste afdeling. Het klantcontact kan bovendien automatisch worden geregistreerd, om ook vervolgcontact te optimaliseren.

Daarnaast maakt MKB Compleet het eenvoudiger voor ondernemers om klantcontact te faciliteren via diverse communicatiekanalen. De oplossing combineert onder andere WhatsApp, chat en diverse socialmediakanalen en maakt het daarbij mogelijk om vragen centraal af te handelen of door te zetten naar beschikbare collega’s.

Een aanspreekpunt voor alle ICT-vraagstukken

MKB Compleet is vanaf 5 oktober beschikbaar via het Enreach-partnerkanaal. De AI-functionaliteit wordt per 1 december ontsloten. Voor een optimaal totaalplaatje kunnen klanten bij Enreach-partners aansluitend ook terecht voor internetverbindingen en diverse cloud- en samenwerkoplossingen, zoals de verschillende diensten uit de Microsoft Suite en uitgebreide (netwerk)security-oplossingen.

Bart Sotthewes, Porfolio Manager bij Enreach: “We zijn erg trots op deze propositie. Een aantal mogelijkheden en randvoorwaarden zijn tegenwoordig redelijk standaard. Zoals onbeperkt bellen en flexibele contractvoorwaarden. MKB Compleet gaat echter veel verder dan dat. We bieden ondernemers grip op hun klantcontact, juist door ze de functionaliteit te bieden om even niet bereikbaar te zijn. Dit stelt hen in staat om zich te focussen op hun werkzaamheden, of juist hun werk-privébalans. Zo kunnen zij ondernemen met het vizier op de toekomst.”

 

Gerelateerde berichten...