Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

Het oudste, en meest beroemde vijfsterrenhotel van Spanje, het Alhambra Palace in Granada, gaat de oplossingen van de Infor Hospitality Cloud implementeren over de volledige breedte van de organisatie. Het hotel, dat sinds 1910 bestaat kiest met de clouddiensten van Infor voor het stroomlijnen en automatiseren van processen die structureel bijdragen aan de klantervaring, van de front-office tot de housekeeping, en van de restaurants tot de congresreserveringen. Als onderdeel van de cloudsuite kan het Alhambra Palace ondermeer beschikken over de Infor Hospitality Management Solution (HMS)-, Infor Sales and Catering-, en Infor Table Management-oplossingen.

Na een grondige evaluatie koos Hotel Alhambra Palace voor Infor vanwege de internationale ervaring en expertise bij exclusieve horecagelegenheden en de omvangrijke proces-ondersteuning die de software biedt.
image

De cloud-oplossing van Infor zal het bestaande on-premises legacy-systeem vervangen, omdat deze de groeiplannen van Hotel Alhambra Palace niet langer ondersteunt. Een van de directe voordelen van de nieuwe applicaties is een snellere toegang tot meer uitvoerige informatie en operationele data, en ondersteuning voor nieuwe contactloze procedures, zoals mobiel inchecken. Daarmee is Hotel Alhambra Palace in staat om de klantenservice te blijven verbeteren en kan het personeel worden ingezet voor de meest waardevolle activiteiten.

“Zowel de demonstratie als de referenties hebben geleid tot de snelle keuze voor Infor HMS”, vertelt Marianella Bertini, hoteldirecteur van Hotel Alhambra Palace. “We kijken uit naar de verbeterde, scherpere toegang tot gegevens die we sneller kunnen vertalen naar het de allerbeste klantervaring. Dit zal ons helpen om onze positie als één van Europa’s tophotels te behouden”.

“Het huidige handelsklimaat voor hotels, zelfs als deze net zo premium zijn als het Hotel Alhambra Palace, vraagt om het leveren van eersteklas klantenservice binnen alle aspecten van het verblijf”, vertelt Wolfgang Emperger, vice-president voor internationale hospitality bij Infor. “Dit vereist op zijn beurt weer een operatie van wereldklasse en systemen om hierin te ondersteunen. De klantervaring in alle hotels zal ingrijpend veranderen, maar de leiders in de sector zijn zij die zich aan deze veranderingen kunnen aanpassen, met nieuwe software en processen die een ervaring opleveren waar klanten voor terugkomen”.

 

Gerelateerde berichten...