IFS opnieuw Leider in Gartner 2019 Magic Quadrant for Field Service Management (FSM)

IFS, wereldwijd leverancier van bedrijfsapplicaties, onderstreept zijn leiderschap op het gebied van Field Service Management nu de IFS Field Service Management™-suite opnieuw is opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Field Service Management*.

Het is opnieuw een jaar van transformatie voor IFS voor wat betreft FSM.

IFS lanceerde IFS FSM 6 met nieuwe en uitgebreide features, waaronder nieuwe mogelijkheden voor reverse logistics, reserveonderdelenbeheer en depot repair. Ook zijn er sterke verbeteringen doorgevoerd bij de IFS Planning & Scheduling Optimization™-engine. Verder breidde het bedrijf de mogelijkheden uit van de door AI aangedreven IFS Customer Engagement™-oplossing. Die is volledig voor de cloud en IoT geoptimaliseerd.

IFS is leidend op het gebied van volledig servicelifecyclemanagement voor het beheren van assets, producten en klanten in de servicemanagementmarkt.
Het bedrijf creëerde de IFS Service Management Business Unit, inclusief WorkWave, die wordt geleid door de wereldwijd erkende servicemanagement-expert Marne Martin. De nieuwe unit richt zich op het verzekeren van klantsucces en het zorgen voor productinnovatie.

WorkWave realiseerde een solide groei en bevestigde zijn positie als leverancier van software voor de service- en last-mile delivery-branche, met bedrijven die actief zijn in onder meer ongediertebestrijding, groenonderhoud, schoonmaak, installatietechniek en pakketdiensten.

“Kijkend naar de voortgang die we de afgelopen jaren hebben geboekt, ben ik erg trots dat ik nu leiding mag geven aan een team specialisten die zich richten op steeds hogere niveaus van klantenservice en dienstverlening”, zegt Marne Martin, President van IFS Service Management en CEO van WorkWave. “De positie als Leider in het 2019 Gartner Magic Quadrant for Field Service Management is in mijn optiek een belangrijke onderstreping van onze langetermijnfocus op het servicemanagement-werkveld. Het is voor mij ook een enorme katalysator om te blijven werken aan de meest complete en verbonden cloudservice-oplossing om zo klanten uit te dagen. Geen enkele andere oplossing biedt onze breedte, diepte en domeinexpertise op het gebied van service.”

IFS Field Service Management wordt ingezet door tal van bedrijven in verschillende sectoren. Aansprekende klanten zijn het Amerikaanse industriële-keukenonderhoudsbedrijf Smart Care, Sysmex (producent en leverancier van diagnostische laboratorium systemen, reagentia en informaticaoplossingen), Nettpartner (actief in elektrotechnische infrastructuur), Munters (luchtbehandelingssystemen), ANDRITZ (engineering), Eltel (technische diensten) en Eniig (digitale communicatie).

Gerelateerde berichten...

X