Infoblox lanceert nieuw ‘Skilled to Secure’-programma voor partners

Infoblox, leider in cloud-first netwerk- en beveiligingsdiensten, introduceert een nieuw partnerprogramma om beveiligingsmogelijkheden voor partners te maximaliseren. Het ‘Skilled to Secure’-programma weerspiegelt het veranderende securitylandschap en de noodzaak voor leveranciers van securityoplossingen en -diensten om zich aan te passen aan de nieuwe eisen en behoeftes van klanten.

“Een uitzonderlijke klantervaring vereist dat klanten kunnen vertrouwen op hoogopgeleide en zeer competente technologiepartners. Infoblox biedt zijn partners dit nieuwe programma aan dat hen helpt de benodigde competenties op te bouwen om zich te onderscheiden en te groeien in de cybersecuritymarkt”, aldus Steven van Gysel, Managing Solutions Architect Northern Europe bij Infoblox.

Als onderdeel van het nieuwe programma worden partners beoordeeld en ingedeeld op basis van de specifieke competenties die nodig zijn om het Infoblox BloxOne-platform succesvol en met maximale toegevoegde waarde aan klanten te leveren.

BloxOne is het eerste cloud-native platform met datagedreven dreigingsdetectie via DDI (DNS, DHCP en IPAM) en DNS. Bovendien biedt Infoblox met dit platform voorspelbare en betrouwbare marges op contractverlengingen voor channelpartners. Wanneer BloxOne wordt geïntegreerd in het beveiligingsecosysteem wordt het mogelijk DNS-gegevens te gebruiken om blinde vlekken in securitysystemen aan te pakken. Interne en externe bedreigingen kunnen in een fractie van de tijd worden geïdentificeerd, geprioriteerd en hersteld zonder extra investeringen in nieuwe oplossingen.

“Klanten willen meer dan een beveiligingsoplossing of -tool”, zegt Van Gysel. “Ze hebben er al tientallen, zo niet honderden. Ze willen juist meer waarde halen uit hun huidige omgeving door deze effectiever te maken. Dat is waar Infoblox om de hoek komt kijken.”

Verder biedt het ‘Skilled to Secure’-programma onder meer nieuwe beloningen voor partnergedreven sales en dealregistraties, ‘Guardians of the Network’-beloningen, marketingcampagnes, marketingontwikkelingsfondsen en demonstratiesoftware.

Het partnerprogramma is opgebouwd rond een drietal trajecten die het gehele channellandschap ondersteunen: ‘Value-added Reseller and Systems Integrator’, ‘Service Provider’ en ‘Value-added Distributor’. Op basis van de staat van dienst en de mate waarin aan de competentie-eisen wordt voldaan, zullen partners in mei 2023 in het nieuwe programma worden ingedeeld.

Gerelateerde berichten...