Introductie TOPdesk 5.6

TOPdesk heeft een nieuwe softwareversie uitgebracht: TOPdesk 5.6. Deze release bevat de laatste vernieuwingen voor Reserveringenbeheer en andere handige functionaliteiten. Bijzonder aan deze release is dat de SaaS-klanten van TOPdesk als eerste beschikking hebben over deze nieuwste versie. On-premises-klanten kunnen een maand later, in de loop van juni, updaten naar TOPdesk 5.6.

 

Nieuw in Reserveringenbeheer

Vorig jaar introduceerden we de compleet vernieuwde module Reserveringenbeheer, die u op een geheel andere manier ruimtes en diensten laat reserveren. Wij presenteren u nu TOPdesk 5.6. Deze versie bevat nog meer vernieuwingen, zoals de optie om samengestelde ruimtes te reserveren. SelfServiceDesk-gebruikers en behandelaars kunnen zo gemakkelijk grote of kleine ruimtes met de juiste indeling en diensten reserveren. U kunt nu ook deelnemers toevoegen aan een reservering.

 

TOPdesk Mobile en Rich text

TOPdesk 5.6 bevat nu rich text in de SelfServiceDesk en op de Meldingkaart om de communicatie met uw eindgebruiker te verbeteren. TOPdesk Mobile is nu voorzien van het Diensten-takenbord. Zo kunnen behandelaars vanuit iedere locatie gemakkelijk zien welke diensten zijn gereserveerd voor vandaag en in één keer een dienst afmelden.

 

Over TOPdesk

TOPdesk ontwikkelt, verkoopt, implementeert en ondersteunt software waarmee organisaties hun dienstverlening efficiënt kunnen organiseren. Onze software ondersteunt servicedesks en andere dienstverlenende afdelingen bij het uitvoeren en beheren van hun werkzaamheden.

TOPdesk is opgericht in 1993 en heeft meer dan 5.000 implementaties verricht in ruim 45 landen. Naast de hoofdvestiging in Delft heeft TOPdesk ook kantoren in Londen (Engeland), Antwerpen (België), Ballerup (Denemarken), Boedapest (Hongarije), Kaiserslautern (Duitsland), Orlando (VS) en São Paulo (Brazilië). TOPdesk telt inmiddels ruim 500 medewerkers.

 

Gerelateerde berichten...