Ivanti breidt Neurons-platform uit met patchmanagement

Ivanti, leverancier van het Ivanti Neurons-platform dat bedrijven in staat stelt om hun technologie, diensten en IT-assets van cloud tot edge te detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden, kondigt vandaag nieuwe geïntegreerde oplossingen aan: Ivanti Neurons™ for Patch Management, Ivanti Neurons™ Digital Assistent en verbeteringen aan Ivanti Neurons™ for Healing met automatische ticketclassificatie. Met deze releases blijft Ivanti haar missie vervullen om de Everywhere Workplace mogelijk te maken en te beveiligen.

Ivanti Neurons is een hyperautomatiseringsplatform dat gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie en machine learning om tegemoet te komen aan de groeiende eisen die aan IT- en beveiligingsteams worden gesteld tijdens de wereldwijde verschuiving naar werken op afstand en hybride werken. Het herstelt en beveiligt zelfstandig apparaten en biedt gepersonaliseerde selfservice-ervaringen aan eindgebruikers.

Ivanti Neurons gebruikt automatiseringsbots om realtime intelligentie te bieden over alle activa in de Everywhere Workplace, inclusief elk eindpunt en de IoT-edge, terwijl het een werknemerservaring op consumentenniveau levert. Ivanti heeft kwartaal-updates in de planning voor Ivanti Neurons, naast het voortdurend verbeteren van oplossingen op het hele platform, om klanten verder te helpen snel en veilig de nieuwe manier van werken te omarmen. Meer details over de laatste innovaties:

Ivanti Neurons for Patch Management is een cloud-native oplossing waarmee IT-teams efficiënt prioriteiten kunnen stellen en de kwetsbaarheden die het grootste gevaar vormen voor hun organisatie kunnen verhelpen. Dit is van cruciaal belang, aangezien uit een recent onderzoek van Ivanti bleek dat 71 procent van de IT- en beveiligingsprofessionals patchen te complex en tijdrovend vond.

Deze statistiek is alarmerend, aangezien hoe langer kwetsbaarheden ongepatcht blijven, hoe meer een bedrijf wordt blootgesteld aan het risico van een datalek of ransomware-aanval. Door realtime informatie te leveren over bekende exploits en bedreigingsverbanden voor kwetsbaarheden, helpt Ivanti Neurons voor Patch Management bedrijven hun strategie voor het oplossen van kwetsbaarheden te ontwikkelen. Dus om zichzelf beter te beschermen tegen datalekken en aanvallen door ervoor te zorgen dat herstel prioriteit krijgt op basis van vijandig risico.

Door zijn eenduidige ervaring biedt de oplossing inzicht in apparaten die in de cloud worden beheerd, naast apparaten die worden beheerd via on-premises Ivanti-patchbeheeroplossingen, waardoor bedrijven in hun eigen tempo kunnen overstappen van on-premises naar cloudpatchbeheer.
Ivanti Neurons Digital Assistant en nieuwe functionaliteiten in Ivanti Neurons for Healing stellen organisaties in staat de Digital Employee Experience te verbeteren, de ervaring van de digitale medewerker.

Door deze AI-aangedreven verbeteringen kunnen Ivanti-klanten resultaten bereiken, zoals het oplossen van de meeste problemen voordat ze worden gemeld, het verminderen van telefoontjes naar de helpdesk en het verminderen van het totale aantal tickets. Ivanti Neurons Digital Assistant is een AI-aangedreven Virtual Support Agent (VSA) die de oplossing van vragen, problemen en helpdeskverzoeken van medewerkers automatiseert en de selfservice-ervaring biedt die werknemers als consument al gewend zijn.

Deze nieuwe schaalbare oplossing wordt kant-en-klaar geleverd met miljarden aangeleerde zinnen, terwijl het ook voortdurend leert en verbetert tijdens elke interactie met medewerkers. Ivanti Neurons for Healing is verbeterd met ticketclassificatiefunctionaliteit, die de nauwkeurigheid van de initiële incidentclassificatie en bijbehorende vervolgactiviteiten en workflows verbetert.

Dankzij deze nieuwe oplossingen wordt het voor IT-teams eenvoudiger om workflows van werknemers te automatiseren, zoals het opnieuw instellen van wachtwoorden en het bestellen van goedgekeurde apparatuur, terwijl ze 24×7 dekking bieden voor de Everywhere Workplace. Afdelingen buiten IT, zoals HR en facilitair management, kunnen ook profiteren van de selfservice-automatisering in combinatie met kant-en-klare uitbreidingen, zodat het kan worden gebruikt als onderdeel van een Enterprise Service Management-strategie.

Deze verbeteringen komen op een cruciaal moment, aangezien het aantal beroepen op servicedesks tijdens de pandemie explosief is gestegen, wat heeft geleid tot hoge bedrijfskosten en verminderde productiviteit en tevredenheid van werknemers. Bovendien bleek uit recent onderzoek van Ivanti dat twee derde van de besluitvormers aangaf dat ze hun plannen versnelden of hun acceptatie van geautomatiseerde IT-services verhoogden.

“Deze oplossingen zijn speciaal ontwikkeld om onze klanten te helpen het steeds veranderende bedreigingslandschap aan te pakken”, zegt Nayaki Nayyar, President en Chief Product Officer bij Ivanti. “Ivanti Neurons for Patch Management helpt onze klanten hun meest kritieke kwetsbaarheden proactief te identificeren en te patchen. Dat heeft een zakelijke noodzaak aangezien ransomware-aanvallen steeds frequenter en geavanceerder worden. Met Ivanti Neurons Digital Assistant krijgen medewerkers dezelfde selfservice-ervaring die ze gewend zijn in hun consumentenleven, waarbij de meeste vragen en problemen onmiddellijk worden opgelost en de IT-servicedesk zich kan concentreren op meer strategische initiatieven. Deze nieuwe releases automatiseren en vereenvoudigen gecompliceerde workflows, wat resulteert in een betere werknemerservaring. Bovendien helpen ze organisaties om een sterk beveiligingsprofiel te realiseren.”

 

Gerelateerde berichten...