L’Oréal selecteert het Sitecore experience platform wereldwijd

Sitecore kondige aan dat L’Oréal Groep het Sitecore experience platform selecteert voor geavanceerde gepersonaliseerde klantervaringen.

L’Oréal, één van de sterkste portefeuilles van vertrouwde cosmetica merken, zoals Vichy, L’Oréal Paris, Maybelline en Garnier, zal de software en unieke aanpak van Sitecore gaan gebruiken. Zij willen hiermee de online ervaring van schoonheid voor mannen en vrouwen revolutionair veranderen.

“Als leider in customer experience management, was het vanzelfsprekend om over te stappen van ons bestaande in-house platform naar Sitecore’s enterprise-class experience platform. Met Sitecore kunnen we wereldwijd boeiende, persoonlijke en levensechte digitale ervaringen leveren voor al onze klanten”, zegt Jean-Christophe Sautory, Chief Information Officer, L’Oréal SA. “Sitecore’s experience platform biedt een robuust en schaalbaar centraal raamwerk voor al onze merken, regio’s en landen.”

L’Oréal selecteerde Sitecore’s experience platform, in combinatie met Foundry (blueprinting) en Sitecore’s module voor Microsoft Azure (cloud). Deze combinatie maakt het mogelijk om snel unieke digitale schoonheidservaringen te bouwen en te leveren voor alle regio’s en talen. Met Sitecore kan L’Oréal klantinzichten ‘real-time’ beheren om dynamische en aantrekkelijke content te bieden via alle marketingkanalen.

Samen met het excellente partnernetwerk van Sitecore, zal L’Oréal een centraal platform voor customer experience management uitrollen voor alle websites onder haar vlag. Voordeel is dat op deze manier websitecomponenten over de breedte van het merk gebruikt kunnen worden. Dat is niet alleen efficiënter, maar versnelt ook de ‘time-to-market’.

“We zijn ongelooflijk trots dat L’Oréal voor Sitecore gekozen heeft. Als wereldleider in schoonheidsproducten kijkt L’Oréal naar de toekomst, omdat ze weet dat haar klanten prachtig vormgegeven en afgestemde online beauty ervaringen verwachten”, zegt Michael Tupanjanin, Chief Revenue Officer. “Sitecore zal de marketeers van L’Oréal in staat stellen om de “klantbeleving te beheersen” (own the experience). Maar bovenal zal L’Oréal meetbare en relevante interacties kunnen leveren. Interacties met de klant, die werkelijke resultaten geven en klanten voor het leven binden.”

 

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...