MetaFactory breidt uit

MetaFactory bouwt maatwerk softwareoplossingen. Om de recent ingeplande projecten voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers uit te kunnen voeren, is het team van ontwikkelaars wederom uitgebreid met de twee senior Java-programmeurs Ralph Oudejans en Bruno Uchoa.

Gesprekken voor nog twee vacatures zijn in volle gang. Tevens is sinds juni marketeer Albert Mensinga aangesteld om de markt adequaat te informeren. Vanaf 1 september zullen 12 medewerkers werken aan projecten met state-of-the-art technologie, o.a. gericht op de automotive, voor organisaties die midden in een digitale transformatie staan.

“Met de komst van senior Java-programmeurs Ralph en Bruno wordt het mogelijk om het bestaande team van 5 senior engineers te splitsen in 2 ontwikkelteams”, aldus partner Tony Koeleman. “Recente en succesvolle acquisitie zorgt voor een toename van werkzaamheden. We willen onze klanten snel en goed kunnen blijven bedienen. Daarnaast is het belangrijk om de MetaFactory Codegenerator door te blijven ontwikkelen.” Meer over deze Software Development Application tool op deze webpagina.

Digitale transformatie: MetaFactory en Mission Matters
Tony Koeleman: “Veel organisaties worstelen met digitale transformatie terwijl het juist geweldige kansen biedt. Wij realiseren oplossingen waarmee je als bedrijf een voorsprong behaalt in de digitaliserende wereld. De basis wordt gelegd door Mission Matters (website) en voor de technische ICT-zaken zetten we het team van MetaFactory in. Voor design en UX werken we samen met Commandos (website) uit Leiden. Digitale transformatie is voor ons zeker geen nieuw begrip. Sinds eind jaren ’80 zijn we betrokken bij aansprekende projecten waarbij de mix van nieuwe businessmodellen, technologie en cultuur leiden tot innovatie en realisatie van de visie van vooruitstrevende ondernemers. We gaan op deze voet door en informeren vanaf dit eerste persbericht regelmatig over tastbare projecten met onze opdrachtgevers waarbij het resultaat van nieuwswaarde is.”

Gerelateerde berichten...