Mijn Veenman Beheer overschrijdt de grens van 10.000 beheerde afdruksystemen

Veenman, specialist op het gebied van Integrated Document Management (geïntegreerd documentbeheer), beheert op dit moment meer dan 10.000 afdruksystemen bij meer dan 1.300 klanten via haar remote service concept Mijn Veenman Beheer.

‘Deze mijlpaal is een bevestiging dat wij de grootste, onafhankelijke multi-brand leverancier zijn op het gebied van Managed Print Services. Hoewel wij een 100 procent dochteronderneming zijn van Xerox, voeren wij meerdere merken en typen afdruksystemen en zijn wij in staat deze volledig te monitoren en beheren binnen onze eigen organisatie. Dit geldt ook voor afdrukapparatuur in eigendom van onze klanten’, zegt Lesly van Zetten, Manager Managed Print Services van Veenman.

Met Mijn Veenman Beheer biedt Veenman zijn klanten een volledige dienstverlening, van advisering over en onderhoud aan de afdruksystemen tot en met het plannen van reparaties via de eigen servicedesk. Van Zetten: ‘Dat we nu meer dan 10.000 afdruksystemen via Mijn Veenman Beheer beheren en ondersteunen, hebben we bereikt doordat steeds meer van onze klanten hier de  voordelen van inzien en op dit service-concept overstappen’.

Tijdwinst én ontzorging
Als onderdeel van haar Managed Print Services propositie krijgen klanten met Mijn Veenman Beheer een volledig geautomatiseerde registratie van technische gegevens en tellerstanden en proactieve opvolging van service- en suppliesbehoeften. De afdruksystemen van klanten staan continu via het netwerk in verbinding met het Veenman Customer Contact Center, waar de informatie binnenkomt bij getrainde en gecertificeerde medewerkers. Zij monitoren die informatie en ondernemen hierop de nodige acties.  Dit levert Veenman’s klanten zowel een enorme tijdswinst als een maximale ontzorging op.

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...