MONI voor de MKB ondernemer van nu!

MONI biedt de mogelijkheden om geautomatiseerd administratieve taken over te nemen en realtime de financiële situatie van een onderneming te bekijken, altijd en overal. Scan simpelweg bonnen en facturen in en MONI doet de rest!

“MONI is uniek”, zegt Harold Klein Swormink, initiatiefnemer van MONI.

“Administratie in de Cloud op een simpele, veilige en effectieve manier. Onze klanten ervaren de voordelen, zo geven zij aan dat zij facturen alleen nog maar hoeven in te scannen en te mailen, wat een ondernemer flinke tijdsbesparing kan opleveren. Ook hebben zij met twee klikken inzicht in de uitgaven, inkomsten en openstaande posten.”

MONI levert geen informatie achteraf (jaarrekening of tussentijdse rapportages) maar actuele managementinformatie in de cloud, verkregen op een zo efficiënt mogelijke wijze. Dit bespaart de ondernemer tijd (en dus geld) en levert altijd en overal inzicht op tegen een vaste prijs per maand. MONI kijkt vooruit door hulp bij het opstellen van prognoses en budgetten. Zij biedt met de administratie in de cloud ideale mogelijkheden tot samenwerking tussen adviseur en ondernemer. Een persoonlijke coach of controller helpt de ondernemer met het MONItoren en interpreteren van de cijfers maar ook met het efficiënt en optimaal inrichten van de financiële processen en benodigde stuurinformatie. Kortom, MONI ontzorgt en laat de ondernemer weer doen wat hij het liefst doet: ondernemen!

Gerelateerde berichten...