Nederlandse start-up GrowPromoter haalt 400.000 euro op

De Nederlandse start-up GrowPromoter heeft 400.000 euro aan investeringen opgehaald. Het geld is afkomstig van een informal investor. Met de funding wil de leverancier van de gelijknamige klant- en medewerkersgerichtheidsoplossing zijn internationale ambities realiseren en het lokale sales team uitbreiden.   

“Klantgerichtheid staat bij ieder bedrijf hoog op de agenda”, zegt Rogier Taylor, Managing Director van GrowPromoter.“ Onze tool biedt de mogelijkheid de klanttevredenheid op een relatief eenvoudige manier te verbeteren en je daarmee te onderscheiden van concurrenten. De investering die we hebben opgehaald faciliteert ons in het groeipad wat we voor ogen hebben en stelt ons in staat onze organisatie verder uit te bouwen in West- en Noord-Europa.”  

Met de GrowPromoter-toepassing kan snel en eenvoudig klanttevredenheidsonderzoek gedaan kan worden op basis van Net Promoter Score of Customer Effort Score. Ook kan de software in organisaties worden toegepast om via de Employee Net Promoter Score te meten hoe tevreden medewerkers zijn. De cloud-oplossing wordt aangeboden via de Salesforce AppExchange en het eigen platform. Dit maakt het voor bedrijven mogelijk om vrijwel direct de opvolging van feedback uit te voeren en de interactie met klanten en medewerkers te verbeteren. Bovendien kan er actief worden gestuurd op onder meer churn, up- en cross selling. 

Tweede financieringsronde
Taylor: “Met deze eerste financiering kunnen we onze ambities op korte termijn realiseren. Om verdere internationale expansie vorm te kunnen geven, is het doel om later dit jaar in een tweede financieringsronde meer funding op te halen.

Gerelateerde berichten...