Nieuw programma Aspect brengt verouderde ACD contactcenters naar de cloud

Bedrijven hebben moeite om de echte kosten boven water te krijgen van verwarrende cloudaanbiedingen van allerlei leveranciers, langlopende contracten en add-on’s. Ze vragen zich af waarom de set-up kosten zo hoog zijn. Steeds hogere verwachtingen van consumenten, steeds meer communicatieopties en zich snel ontwikkelende technologieën maken de overwegingen alleen maar ingewikkelder. Aspect doet het anders. Om duidelijkheid te bieden heeft Aspect het Ask a CFO programma gelanceerd. Het programma is opgezet om bedrijven te helpen om de eisen die het verlenen van topservice met zich mee brengt in balans te brengen met de financiële doelstellingen van hun organisatie.

“De gedachte achter Ask a CFO is heel eenvoudig. De economische belofte van op OPEX (Operationele kosten) gebaseerd cloudgebruik is vaak lastig te kwantificeren terwijl goede corporate governance een duidelijke business case eist,” zegt Bob Krakauer, Executive Vice President en Chief Financial Officer bij Aspect. “Ik ben nauw betrokken bij Aspect’s eigen business case analyses toen we zelf wilden overstappen op cloud computing, van de implementatie van onze ERP-systemen tot de content management software die we gebruiken om aspect.com te beheren. Dus wie is beter in staat om onze klanten door het clouddoolhof van vaak verwarrende en onaantrekkelijke prijsmodellen te leiden dan een Chief Financiel Officer die dit al uitgebreid bij de hand heeft gehad?”

Het Ask a CFO programma geldt zowel voor via Aspect Hosted geleverde Unified IP 7.3 als voor Zipwire, Aspect’s complete Software-as-a-Service cloud contactcenter oplossing.

De Zipwire Omni-Channel en Omni-Channel Pro promotieactie omvat:

  • Gedurende het eerste jaar tot 35% korting op Zipwire’s al zeer concurrerende prijs-per-seat
  • Tot 25% korting in de twee daarop volgende jaren
  • Omni-Channel is inclusief inbound voice, recording, basis IVR, chat, email, SMS, IVR, outbound voice en recording (plus Mobile chat en video voor Omni-Channel Pro)
  • Zeer competitieve inbound en outbound voice services die de telecommunicatiekosten van het contactcenter tot 50% kunnen reduceren.

De Aspect Hosted promotieactie omvat:

  • Gedurende het eerste jaar tot 40% korting op de hosting van core Unified IP 7.3 licenties
  • Tot 30% korting in de twee daarop volgende jaren
  • Inclusief advanced interaction management (inbound, outbound, campaign optimization, self-service, basis IVR, chat, email, SMS, workflow)
  • Minimaal 250 seats voor contactcenters met meer dan 250 concurrent seats.

Teruggrijpend op de 40 jaar ervaring in de sector van Aspect is Ask a CFO ontworpen om de migratie van ACD’s naar een modern customer engagement center in de cloud te vergemakkelijken zodat klanten time-to-value kunnen versnellen, snellere de nieuwste technologie kunnen adopteren en hun bedrijf kunnen positioneren om ook op lange termijn succesvol te blijven. Door gebruik te maken van de nieuwe Value Analyzer en Aspect’s bewezen contactcenter expertise werkt Aspect met klanten samen om:

  • De financiële voordelen van een cloud contactcenter te kwantificeren
  • Te belichten waar je op moet letten bij de evaluatie van contactcenter-oplossingen en -aanbiedingen
  • Te waarborgen dat klanten een oplossing kiezen die past bij hun business van vandaag en die hen toekomstbestendig maakt voor de behoeften van morgen.

“Ik weet dat de financiële afdelingen van onze klanten en prospects zekerheid willen hebben dat cloud-gebaseerde oplossingen aantrekkelijke financiële voordelen met zich meebrengen. Daarom hebben we een adviserende, ‘customer-first’ aanpak ontwikkeld die organisaties de zekerheid geeft van een oplossing die de eisen van superieure consumentenservice in balans brengt met de financieel doelstellingen van hun bedrijf,” zegt Krakauer. “De kracht van elke aanbieding en elke actie is zo sterk als de organisatie erachter. Aspect combineert diepgaande sectorervaring, de meest innovatieve technologie en mogelijkheden voor maatwerkapplicaties met Ask a CFO. Daarin zijn we anders en daarom is Ask a CFO zo aantrekkelijk.”

Ask a CFO biedt aantrekkelijke incentives voor Aspect’s Cloud en hosted oplossingen. Klanten die belangstelling hebben om meer te weten over de Ask a CFO actie kunnen Bob’s Answers to Common Cloud Questions lezen, zijn Cloud Checklist for Success bekijken of deelnemen aan Bob’s webinar: CFO Perspective: Contact Center Economics and the Cloud op 2 december, 20:00 uur.

De Ask a CFO promotie is op basis van een driejarige contracttermijn en zij is geldig voor gebruikers die overstappen van een legacy ACD van een concurrent. Het aanbod geldt voor de eerste 50 ondertekende contracten OF tot 31 maart 2015 en in de landen waar Zipwire en Aspect Hosted worden verkocht. Ask a CFO aanbiedingen zijn beschikbaar in Noord-Amerika, EMEA en Latijns Amerika.

Ga voor meer informatie over het Ask A CFO programma naar www.aspect.com/ask-a-cfo/of volg de #AskACFO hashtag op Twitter.

Aspect, the Aspect logo, Voxeo and the Voxeo logo are either trademarks or registered trademarks of Aspect Software, Inc. or Voxeo Corporation in the United States and/or other countries. The names of other companies and products mentioned herein may be the trademarks of their respective owners. 

Over Aspect

Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Op basis van een complete suite van cloud, hosted en hybride toepassingsmogelijkheden helpen wij de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten naadloos op elkaar af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.

Volg Aspect op Twitter via @Aspect_Europe en @aspectbnlux. Lees de blogs op http://blogs.aspect.com. 

 

Gerelateerde berichten...