Nieuwe dienst speelt in op behoeften samenwerking MKB

Infopact lanceert vandaag Lync in de Cloud powered by Infopact voor het MKB. Ondernemers kunnen met deze geïntegreerde samenwerkingstool, gebaseerd op Microsoft Lync, snel en doeltreffend communiceren op afstand. Voor een vast bedrag per werkplek kunnen zij de beschikbaarheid van collega’s, partners en klanten real-time inzien, veilig chatberichten uitwisselen, documenten delen, gelijktijdig samenwerken in hetzelfde bestand, onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers, en gebruikmaken van internet en videoconferencing. Dit kan op elke gewenste locatie via zowel PC’s, laptops, tablets als smartphones. Infopact biedt partners de mogelijkheid om deze unieke dienst toe te voegen aan hun portfolio en zo beter in te spelen op de wensen van het MKB. Uit recent onafhankelijk onderzoek dat in opdracht van Infopact is uitgevoerd, blijkt namelijk dat ondernemers in het MKB steeds vaker kiezen voor een geïntegreerde samenwerkingstool vanwege kosten- en tijdsbesparing en verhoging van de persoonlijke productiviteit.

Vanwege de kostbare (on premise) installatie waren geïntegreerde samenwerkingstools tot voor kort vooral voorbehouden aan de bovenkant van de zakelijke markt. Omdat deze unieke dienst in de cloud draait, is het nu ook een reële optie voor het MKB. Infopact biedt de dienst aan in combinatie met een aansluiting voor al het Lync in de Cloud-verkeer, een snelle internetverbinding en onbeperkte telefonie. Naast haar bestaande partners zoekt Infopact nieuwe partners die de dienst in hun portfolio willen opnemen, om Lync in de Cloud voor zoveel mogelijk ondernemers in het MKB beschikbaar te maken. De komende periode organiseert Infopact diverse demo-workshops op locatie en op haar kantoor, waarbij partners alle ins en outs te horen krijgen over hoe zij Lync in de Cloud succesvol in de markt kunnen zetten.

Erik Eising, algemeen directeur Infopact: “De samenwerking met onze partners vormt een essentieel onderdeel van onze dienstverlening en daarom helpen wij hen graag om deze dienst succesvol in de markt te zetten. Met Lync in de Cloud stellen wij resellers in staat hun klanten in het MKB te ondersteunen met een complete samenwerkingstool, waarmee ondernemers direct tijd- en productiviteitswinst realiseren. Gezien de behoefte binnen het MKB aan een dergelijke geïntegreerde oplossing, biedt dit partners een mooie kans om hun portfolio uit te breiden. Wij nodigen alle mogelijke partners uit om deel te nemen aan een van de demo-workshops en meer te leren over de kansen en mogelijkheden van Lync in de Cloud voor het MKB.”

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...