Omnichannel groeistrategie Paul Smith met Manhattan Associates

Manhattan Associates (NASDAQ: MANH) kondigt vandaag aan dat wereldwijd iconisch modemerk Paul Smith Manhattan’s Supply Chain Commerce oplossingen gaat inzetten. Paul Smith wil hiermee order fulfilment voor al zijn internationale omnichanneloperaties optimaliseren en groei realiseren.

Paul Smith opende zijn eerste winkel in 1970 en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een internationale onderneming, actief op zes continenten. Paul Smith staat vandaag de dag synoniem voor het ultieme, internationale omnichannel modebedrijf. Om wereldwijd zijn merkbelofte waar te maken en om gelijke tred te houden met de stijgende serviceverwachtingen van klanten, besloot Paul Smith te investeren in een bewezen supply chain commerce platform. Dit platform moet Paul Smith helpen om order fulfilment te optimaliseren en service levels voor klanten en winkels te verbeteren. Met de ambitie om de commerce-activiteiten verder te blijven uitbreiden, had Paul Smith bovendien behoefte aan een schaalbare oplossing die deze groei voor een groot aantal jaren kan ondersteunen.

“Met de verwachte zakelijke groei in de komende jaren, was het selecteren van een marktleidende supply chain commerce oplossing een eerste vereiste voor onze bedrijfsstrategie. De technologie van Manhattan geeft ons een beter inzicht in onze voorraden en helpt ons productbeschikbaarheid voor onze klanten te garanderen”, zegt James Horsley, Finance director bij Paul Smith. “Daarnaast geeft het ons flexibele fulfilment opties en verbetert het de efficiëntie van onze wereldwijde distributie. Dit is de sleutel tot zakelijk succes op de lange termijn,”

Paul Smith kiest voor Manhattan Associates vanwege diens succesvolle samenwerking met veel van ’s werelds grootste modemerken in de afgelopen 25 jaar en de visie van Manhattan op de toekomst van commerce technologie. De oplossingen van Manhattan vervangen Paul Smith’s legacy supply chain systemen en vormen een aanvulling op de andere enterprise systemen van het bedrijf.

“Ons platform zal Paul Smith veel toegevoegde waarde bieden; het verbetert de service aan klanten en de distributie-efficiëntie en draagt bij aan de groeidoelstellingen van het bedrijf. We kijken er naar uit om een belangrijke rol te spelen in de volgende fase van het wereldwijde succesverhaal van Paul Smith”, aldus Pieter Van den Broecke, managing director Central Europe bij Manhattan Associates.

Gerelateerde berichten...