Orbit: nieuw merk bedrijfstelefooncentrale van Intercity Zakelijk

Intercity Zakelijk, dienstverlener voor vaste en mobiele telefonie, betreedt de markt van bedrijfstelefooncentrales, door te komen met een eigen centrale: Orbit. Met de introductie van Orbit zijn alle communicatievormen, zoals mobiel bellen, vast bellen, e-mail, sms en chat volledig geïntegreerd. De centrale is al geschikt voor bedrijven vanaf vijf medewerkers.

Orbit vervangt de traditionele telefooncentrale door een systeem met veel meer intelligentie, die elk gesprek verrijkt met belangrijke informatie. Zo geeft de Orbit centrale weer wie in het bedrijf al eerder contact heeft gehad met de beller en presenteert deze informatie in het beeldscherm nog voordat het gesprek wordt aangenomen.

Bovendien neemt de centrale veel werk uit handen bij ICT-medewerkers, omdat het beheer van Orbit zeer eenvoudig is dankzij een gebruikersvriendelijke interface.

Orbit is volledig flexibel af te nemen: vanuit de cloud of op locatie. Installatie en beheer kan volledig worden uitbesteed aan Intercity Zakelijk. Betalen kan in maandelijkse termijnen of met een eenmalige investering. Simon Wort, CEO van Intercity Zakelijk: “Wij zijn bijzonder trots op deze toevoeging aan ons portfolio. Voortaan kunnen mobiele toestellen worden aangesloten op de Orbit telefooncentrale, waardoor deze volledig worden geïntegreerd met alle andere communicatiekanalen, zoals bellen, e-mail, sms en chat.”

Gerelateerde berichten...