Programma Data Meets Hospitality 2019 compleet

De tweede editie van Data Meets Hospitality staat voor de deur. Op dit event, georganiseerd door Lightspeed (kassasysteem-leverancier voor de horeca), draait alles om het thema ‘Turn data into action’.

Op 17 juni is Bocadero in Antwerpen de locatie waar horeca-uitbaters samenkomen om te leren over het gebruik van data in hun onderneming. Dit doen zij aan de hand van vier thema’s: marketing, werknemers, klanten en service.

Met praktische sessies en keynotes krijgen ondernemers handvatten om hun business een boost te geven en klaar te maken voor de toekomst. Het volledige programma is nu bekend.

Nieuwe sprekers
Eerder werd al bekend dat Thijs Meliefste, Casper Reinders en de ‘de jongens’ van Chez Claire en de Wasbar hun inzichten en ervaringen gaan delen. De volgende grote namen zijn ook bevestigd:

Patrick Apostolo – Radisson
Patrick is corporate operations manager en spreekt in zijn sessie over de mogelijkheden die er zijn om data over gasten te verzamelen en interpreteren. In het verleden werden deze gegevens nog beperkt ingezet.

Met de tools die er nu beschikbaar zijn, kan je vandaag de dag aan de hand van data een breed begrip krijgen van alle aspecten van de gastervaring en zo de customer journey binnen én buiten de zaak optimaliseren.

Peter Van Praet – BAVET
Wie aan BAVET denkt, denkt aan spaghetti. Peter is het creatieve brein achter het concept en de oprichter van dit succesvolle Vlaamse bedrijf. Zonder een achtergrond in de horeca, maar met veel affiniteit met hospitality, zette hij vier jaar geleden toch de stap om zijn zaak te openen. Inmiddels is BAVET gegroeid naar een imperium met tien vestigingen en volop bezig met nieuwe plannen voor uitbreiding.

Op het podium vertelt hij aan de hand van verschillende voorbeelden over de transformatie die zijn bedrijf de afgelopen jaren heeft gemaakt op digitaal vlak. Ook vertelt hij over zijn toekomstplannen.

Koen de Leus – BNP Paribas
Koen is Chief Economist bij BNP Paribas en schrijver van het boek: ‘De Winnaarseconomie: uitdagingen en kansen van de digitale revolutie’. Tijdens zijn keynote spreekt Koen over digitalisering. Welke nieuwe ondernemingsmodellen ontstaan als gevolg hiervan en welke zijn toepasbaar op de horeca? In zijn keynote onderzoekt hij verschillende aspecten waarop deze digitalisering impact heeft binnen horecazaken.

Ook zijn SD Worx, Apicbase, Deliverect, Annoncer, Resengo, Online Werkrooster, Epson, Unilever en AAPI aanwezig.

Aanvullend programma
Naast de keynote sessies is er op 17 juni nog veel meer te beleven. Gault & Millau houdt ook dit jaar weer haar POP-event op Data Meets Hospitality. POP is een selectie van populaire restaurants waarbij de beleving van de gast en het concept centraal staan. De hoofdsponsor van Data Meets Hospitality 2019 is SD Worx.

Kaarten en praktische informatie
Data Meets Hospitality vindt plaats op 17 juni bij Bocadero, Rijnkaai 150 te Antwerpen.

Gerelateerde berichten...