Pure Storage en Snowflake zorgen voor betere toegankelijkheid van data

Pure Storage en Snowflake, het Data Cloud-bedrijf, gaan samenwerken om een oplossing te ontwikkelen die de toegankelijkheid van data vergroot voor wereldwijde klanten met on-premises data.

Pure Storage FlashBlade is een dynamisch, high performance unified file en object platform dat speciaal is gebouwd voor moderne analytics. Dit platform biedt real-time respons voor data met cloud-achtige flexibiliteit. Zodra deze oplossing beschikbaar is, kunnen Pure- en Snowflake-klanten meerdere databronnen analyseren die zijn opgeslagen op Pure Storage FlashBlade met de Snowflake Data Cloud, terwijl zij hun data lokaal kunnen houden.

Ondernemingen zullen zo kunnen werken met data die direct zijn opgeslagen op FlashBlade object storage met behulp van Snowflake in de cloud, waardoor het niet meer nodig is om afzonderlijke kopieën te maken van data die worden gedeeld met andere tools of workflows.

“Door onze samenwerking met Snowflake om de toegankelijkheid van data te vergroten, kunnen we klanten echt tegemoet komen ongeacht waar ze zich bevinden in hun reis naar de cloud. Hierdoor kan elke organisatie een datagedreven bedrijf worden om sneller resultaten te bereiken”, zegt Rob Lee, chief technology officer van Pure Storage. “Pure blijft voorop lopen als het gaat om het leveren van geavanceerde dataopslagtechnologie en -diensten. Onze gezamenlijke oplossing met Snowflake versterkt opnieuw ons commitment om de manier waarop organisaties omgaan met data te vereenvoudigen, zodat zij er de meeste waarde uit kunnen halen en hun bedrijfsresultaten stimuleren.”

“De samenwerking tussen Snowflake en Pure Storage stelt organisaties in staat om meer waarde te halen uit hun on-premises data, terwijl ze gebruik kunnen maken van de analytische en governance-mogelijkheden van Snowflake”, zegt Christian Kleinerman, senior vice president product van Snowflake. “Onze gezamenlijke oplossing zal organisaties helpen data te mobiliseren door silo’s weg te nemen en data samen te brengen om meer waarde en diepere inzichten voor klanten te ontsluiten.”

Een preview van deze oplossing zal in de tweede helft van 2022 beschikbaar komen.

Gerelateerde berichten...