QuandaGo en Spitch gaan partnership aan

QuandaGo, aanbieder van oplossingen op het gebied van customer experience software, en Spitch, een ontwikkelaar van spraaktechnologie en spraakoplossingen, kondigen vandaag een nieuwe geïntegreerde oplossing aan, waarbij selfservice op basis van herkenning van natuurlijk taal gecombineerd wordt met zowel procesautomatisering als contact met een live medewerker.

De gecombineerde oplossing van QuandaGo en Spitch kan bij veelvoorkomende klantprocessen de verwerkingstijd door agents minimaal halveren, terwijl de klantbeleving en klanttevredenheid toenemen. De oplossing is ideaal voor grote organisaties en ondernemingen die zoeken naar meer efficiency in veelvoorkomende klantprocessen, zoals adreswijzigingen, identificatiecontroles en retouren.

Door de omnichannel cloud contactcenter- en de procesautomatiseringsoplossing van QuandaGo te combineren met geavanceerde toepassingen van Spitch op het gebied van natuurlijke spraakherkenning (NLP) en AI, kunnen bedrijven het proces van identificatie en verificatie van klantgegevens regelen via een gepersonaliseerde conversatie in natuurlijke taal. Daarna stelt de gezamenlijke oplossing klanten in staat om de meest voorkomende interacties zelf volledig vocaal af te wikkelen, ondersteund door procesautomatisering. Als verdere ondersteuning nodig is, worden klanten in contact gebracht met een front- of backoffice-medewerker.

“De gebundelde kracht van de oplossing van QuandaGo en Spitch komt tot uiting in het vermogen om klantinteracties en processen zo snel mogelijk af te wikkelen – volledig via selfservice of via live contact, afhankelijk van waar het moment om vraagt,” aldus Radboud Heinink, Business Development Manager bij QuandaGo. “We zijn verheugd dat we met Spitch gaan samenwerken en onze gemeenschappelijke klanten dit nieuwe niveau van geautomatiseerde selfservice en live ondersteuning door medewerkers voor contactcenters en de backoffice kunnen gaan aanbieden.”

“QuandaGo en Spitch delen de visie waarin het leveren van klantgerichte oplossingen met een snelle time to market centraal staat,” aldus Piergiorgio Vittori, Global Business Development Director en Regional Manager bij Spitch. “De AI-gebaseerde bots van vandaag zijn ontzettend slim en vormen een waardevolle ondersteuning voor medewerkers, óók bij meer complexe taken. We zijn blij dat we op dit gebied van innovatie samenwerken met QuandaGo.”

Gerelateerde berichten...