Quint Wellington Redwood gekozen door internationale brancheorganisatie

Nederlands adviesbureau bekroond als ’s werelds beste outsourcingadviseur

IAOP, The International Association of Outsourcing Professionals, heeft dit jaar opnieuw de ranglijst samengesteld van ’s werelds beste outsourcingadviseurs. Na enkele jaren een top tien notering te hebben behaald, heeft Quint Wellington Redwood dit jaar beslag weten te leggen op de eerste plaats. Hiermee laat Quint, een van origine Nederlands adviesbureau, alle grote internationale spelers achter zich en mag de titel ’the world’s best outsourcing advisor’ voeren.

Om te kunnen meedingen naar de IAOP Award zijn alle service providers en adviesbureaus beoordeeld op vier essentiële kenmerken: omvang en groei, klantreferenties, vakkundigheid en managementvaardigheden. Vervolgens zijn alle inzendingen beoordeeld door een panel van door de sector erkende leiders op het gebied van outsourcing.

Bewezen competenties Volgens het IAOP-rapport heeft Quint op diverse terreinen hoge scores weten neer te zetten. In het oog springen vooral de scores voor klantreferenties – de cijfers die klanten geven voor de dienstverlening van Quint -, de aanwezigheid en de rol in de outsourcingmarkt, de certificeringen die Quint heeft, de manier waarop de medewerkers worden begeleid en tot slot het niveau van het leiderschap.

Arno IJmker, Managing Director van Quint Wellington Redwood Nederland: “We zijn uiteraard erg blij met deze toppositie. Quint was al een aantal jaren het enige bureau met een Europees hoofdkantoor dat een vaste positie in de internationale top tien van adviesbureaus heeft. Nu is daar de erkenning als de nummer één outsourcingadviseur wereldwijd! Een bijzondere blijk van waardering voor al onze sourcingexperts, zowel in Nederland als in de andere vestigingen van Quint.”

Alex van den Bergh, Sourcing Advisory Lead: “Als gespecialiseerd bureau met sourcing consultancy als een van de kernactiviteiten, helpt Quint zijn klanten met best practices en deskundig, bruikbaar advies, zowel op praktisch als op strategisch niveau. Deze erkenning is voor ons een grote stimulans om voor onze klanten waarde te blijven creëren en onze kenmerkende ‘dare to challenge’-mentaliteit vast te houden.”

Gerelateerde berichten...