Rabobank en eFocus winnen EPiServer Awards 2014

Het Nederlandse onderdeel Kennis en Economisch Onderzoek van Rabobank en internetbureau eFocus zijn door EPiServer, wereldwijd toonaangevend softwareleverancier van oplossingen voor e-commerce en digital marketing, onderscheiden met de EPiServer Awards 2014. De prijzen werden uitgereikt tijdens het jaarlijkse EPiServer Benelux-event in het Museum voor Communicatie in Den Haag. Waar Rabobank een award kreeg voor het innovatief inzetten van EPiServer Digital Marketing en Find, werd eFocus beloond voor zijn grote bijdrage aan de ontwikkelaarscommunity.

Innovatief design Rabobank Kennis en Economisch Onderzoek ontving de EPiServer Award voor de website www.economie.rabobank.com. Op deze site, die gebouwd is op basis van EPiServer CMS en Find, publiceren de analisten van de Rabobank hun onderzoeken. Door de navigatie en de vooruitstrevende zoekfunctie te baseren op EPiServer Find, zijn de publicaties en artikelen eenvoudig te doorzoeken door bezoekers. Partner Internetbureau 72Media heeft het platform gebouwd.

Bijdrage ontwikkelaarscommunity Internetbureau eFocus, dat sinds 2010 partner is, ontving de award vanwege zijn bijdrage aan de ontwikkelaarscommunity. Enerzijds draagt eFocus bij door als eerste partner in de Benelux één van de 23 wereldwijde EPiServer Most Valued Professional (EMVP) binnen de gelederen te hebben. Anderzijds heeft eFocus een grote rol gespeeld in de organisatie van de eerste EPiServer developers meet-up. Marten Kruisinga, managing director Benelux: “In de online wereld waarin EPiServer actief is en alles plaatsvindt op internetsnelheid, is het opbouwen van kennis van cruciaal belang. eFocus levert een duidelijke bijdrage.”

Kruisinga, die de prijzen tijdens het EPiServer-event uitreikte, is trots op beide partijen, die volgens hem een essentiële bijdrage leveren aan de missie van het bedrijf. “Ik ben trots op het ecosysteem van partners en klanten, dat we in de Benelux hebben opgebouwd. Dat doen we gezamenlijk. Het heeft in beide gevallen geleid tot websites die goed beheerd worden en uitermate gebruiksvriendelijk zijn. Beide prijswinnaars dragen bij aan het behalen van onze missie: oplossingen voor onze klanten voor onze klanten verwezenlijken waarmee engaging websites en onlines.

Gerelateerde berichten...