Royole Corporation benoemt Harold Cobben tot algemeen directeur voor Europa

Royole Corporation, een toonaangevende innovator en fabrikant van next-generation ‘human-machine’ interface-technologieën en -producten, benoemt Harold Cobben tot algemeen directeur voor Europa.

Harold Cobben, die voorheen leidinggaf aan de Europese verkoopafdeling van Royole, is gepromoveerd tot algemeen directeur na een jaar van sterke bedrijfsontwikkeling en groei. Met meer dan 20 jaar ervaring in het aansturen van internationale omnichannel-verkoop en het ontwikkelen van strategieën bij bedrijven als HP, GN en MiTAC, heeft Harold een schat aan ervaring binnen de consumentenelektronicasector opgedaan.

Royole ziet Europa als een van zijn belangrijkste afzetmarkten en heeft de functie van algemeen directeur ingesteld om de groei in de regio te stimuleren. De focus zal hierbij op zowel B2C- als B2B-modellen komen te liggen. Het Europese team zal doorgaan met het opbouwen van de zakelijke fundamenten en contact onderhouden met het hoofdkantoor van Royole in Shenzhen.

Zo kan er waardevol inzicht in de Europese markt worden verkregen als onderdeel van de wereldwijde ontwikkeling van het bedrijf. Harold Cobben zal leidinggeven aan het ervaren team dat zich richt op het ontwikkelen van het bedrijf tot een echte wereldleider. Het huidige team omvat:

  • Harold Cobben, algemeen directeur (werkzaam vanuit de Benelux)
  • Tamara Santbergen, directeur marketing (werkzaam vanuit de Benelux)
  • Marta Afonso, senior marketingmanager (werkzaam vanuit de UK)
  • Robert Thomas, product- en operationsmanager (werkzaam vanuit de UK)

“Europa is een belangrijke regio voor de toekomst van Royole,” zegt Bill Liu, oprichter en CEO van Royole Corporation. “Binnen een jaar hebben we een solide zakelijke basis gecreëerd in de Benelux, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië en Spanje en het is aan Harold om de verdere uitbreiding te overzien. We richten ons niet alleen op uitbreiding naar B2C-markten zoals Rusland en de Scandinavische landen, maar ook op de Europese verticale B2B-markten voor onze flexibele kerntechnologieën.”

“Het is een eer om de functie van algemeen directeur voor Europa te gaan vervullen,” zegt Harold Cobben. “Royole is een van de meest innovatieve merken ter wereld. Met onze baanbrekende technologie en onze kennis van flexibele displays en sensoren, geloof ik dat Royole wereldleider kan worden in flexibele technologie. Dit biedt oneindig veel mogelijkheden in allerlei verticals en productcategorieën. Met deze technologieën, die we ook in ons grensverleggende productportfolio gebruiken, zoals Moon en RoWrite, hebben we al een solide B2C-verkoopkanaal in West-Europa kunnen opbouwen. En met de lancering van ’s werelds eerste commerciële opvouwbare smartphone, de FlexPai, neemt Royole de leiding op het pad naar de toekomst van flexibele elektronica in zowel B2C als B2B.”

Gerelateerde berichten...