Sage lanceert volgende generatie van zijn Sage ERP X3-oplossing

Sage, een van de wereldwijde marktleiders in businessmanagementsoftware en -diensten, introduceert de nieuwe generatie van zijn mid-market-ERP-oplossing: Sage ERP X3 versie 7. Deze oplossing is volledig gereviseerd voor de beste gebruikerservaring, ongeacht het type toegang en in het bijzonder voor mobiele toegang.

Onderzoek van Sage toont aan dat mid-market-ondernemingen drie duidelijke prioriteiten hebben: nieuwe klanten aantrekken, operationele kosten verlagen en omzet doen groeien. Sage ERP X3 versie 7 is opnieuw ontworpen om deze belangrijke uitdagingen aan te pakken met nieuwe features.

Bij versie 7 zijn gebruiksgemak en mobiliteit standaard geïntegreerd, waardoor midden- en kleinbedrijven de mogelijkheid hebben meer te doen in minder tijd, en onderweg. Dit helpt ze kosten te verlagen en nieuwe klanten binnen te halen. De nieuwe versie bevat een compleet nieuwe, intuïtieve, samenwerkende webinterface op basis van HTML5, die meerdere browsers en gebruikerspersonalisatie ondersteunt. Versie 7 biedt nu ook mobiele toegang en een reeks web-apps, Microsoft Office-integratie en een geheel nieuwe, krachtige zoekfunctie.

“We hebben naar onze klanten en de markt geluisterd, en hebben onze oplossing opnieuw ontworpen om tegemoet te komen aan de behoeften en uitdagingen waarmee het midden- en kleinbedrijf vandaag de dag te maken heeft”, zegt Christophe Letellier, CEO van Sage ERP X3. “Hoe goed een bedrijf is in het aantrekken van nieuwe klanten en het doen groeien van zijn activiteiten, hangt af van hoe goed werknemers de benodigde informatie kunnen bereiken, delen en gebruiken. Eenvoudig gezegd: Sage ERP X3 versie 7 helpt bedrijven vooruit te komen met snellere, eenvoudigere en flexibelere ERP.”

De vernieuwde Sage ERP X3 versie 7-oplossing geeft ondernemingen controle over hun activiteiten. Het biedt een dashboard dat in één oogopslag een globaal overzicht geeft van het gehele bedrijf met een analyse van de gegevens, waar en wanneer dat nodig is. Bovendien helpt de flexibiliteit van versie 7 organisaties om klanten beter van dienst te zijn, de cashflow te sturen en nieuwe markten te veroveren.

Andere nieuwe voordelen van Sage ERP X3 versie 7 zijn functionele verbeteringen zoals:
·         uitgebreide traceerbaarheid: quote-to-cash, order-to-payment;
·         salesdocumentpersonalisatie (levering & retours);
·         flexibele afbakening van saleskits (opties & varianten);
·         aanvullende inkoopkosten: invoer volgen;
·         flexibele instelling per wetgeving;
·         meer controle over transacties tussen bedrijven;
·         flexibel beheer van warehouse-locaties;
·         verbeterde automatisering (herhaalfacturen).

Jayne Archbold, directeur Strategie & Corporate Communicatie bij Sage Mid-Market en Sage ERP X3, verduidelijkt: “Onderzoek van Sage in Europa en Noord-Amerika toont aan dat mid-market-bedrijven met betere toegankelijkheid, kwaliteit, intelligentie en bruikbaarheid van data jaar na jaar een significante omzet kunnen verwachten, die 35 procent[1] hoger is. Dat is gemiddeld ongeveer 720.000 euro incrementele omzet per jaar voor een bedrijf dat jaarlijks ruim 30 miljoen euro aan omzet binnenhaalt. Sage ERP X3 versie 7 is de perfecte tool voor mid-market-bedrijven die de controle over hun business terug willen en vooruit willen komen.”

“Wij moesten onze processen automatiseren en efficiënter worden in het gehele bedrijf. Sage ERP X3 versie 7 doet dat voor ons. Het gebruiksgemak en de toegang tot informatie via elk type mobiele apparaat verhogen de efficiëntie van onze medewerkers, alsook van het beheer van onze activiteiten. En dat betekent uiteindelijk dat we ons kunnen richten op de ontwikkeling van ons bedrijf”, zegt Stephanie McConnell, CFO van Vacuum Engineering & Materials.

Gerelateerde berichten...