SocialSensr biedt bedrijven een vernieuwende manier om Social Media te beheren!

Het Nederlandse bedrijf SocialSensr lanceert een innovatief Social Media Management Systeem waarmee zij bedrijven (klein tot groot) in staat stellen om hun Social Media eenvoudig te beheren. Daarbij biedt het hen de mogelijkheid om op een efficiënte manier in contact te komen met hun (potentiële) klanten. SocialSensr zorgt ervoor dat organisaties hun reputatie kunnen monitoren en social media campagnes kunnen uitvoeren. Door de eenvoudige gebruikersinterface van SocialSensr kan vanaf nu iedereen (marketing, verkoop, klantenservice en personeelszaken) Social Media beheren. SocialSensr biedt unieke features, waaronder zelf in te richten Workspaces, Content Manager, CRM en de mogelijkheid om vanuit de Publisher Private Message campagnes te kunnen versturen.

“SocialSensr is ontwikkeld vanuit mijn persoonlijke frustratie”, zo vertelt de oprichter van SocialSensr Richard van Hooijdonk. “Ik was op zoek naar een Social Media tool die mensen en content centraal zou zetten in één applicatie in plaats van slechts datastromen. Tevens was het belangrijk voor mij om een applicatie te vinden waarin ik flexibel en prettig kan werken. Omdat dat er niet was, heb ik de stap genomen om dit samen met software architect Marc van Neerven te gaan ontwikkelen”.

Basisfuncties:
– Workspaces: doelgroepen, (product)campagnes gericht beheren in flexibele omgeving
– Inbox: één centraal postvak voor alle Social Media berichten
– Publisher: berichten versturen naar specifieke personen, groepen, #hashtags en Social Media kanalen
– CRM: organiseer, bewerk en groepeer contacten van alle Social Media kanalen
– Content Manager: ontdek, publiceer en archiveer content en plaats het direct in een kalender
– Teamfunctionaliteit: berichten, contactpersonen en Workspaces delen en taken toewijzen
– Analytics: meet de resultaten van Social Media activiteiten

Door constante innovatie en terugkoppeling van onze klanten introduceert SocialSensr via korte release cycles voortdurend nieuwe en verbeterde gebruikerstoepassingen.

Partners
Met Nederlands grootste telecombedrijf KPN is een unieke distributieovereenkomst gesloten voor Nederland en België. Daarbij is SocialSensr bezig met het uitbreiden van hun distributiepartnernetwerk in Europa, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

SocialSensr heeft gekozen voor het bewezen business cloud platform Microsoft Azure en maakt gebruik van hun wereldwijde infrastructuur. Tevens is SocialSensr opgenomen in het start-up programma van Microsoft, BizSpark, waar zij als ‘high-potential’ zijn aangemerkt.

Gerelateerde berichten...