Telindus eerste Cisco Partner Support Services voor ACI Solution Support in Noord-Europa

Telindus is door Cisco benoemd tot Cisco Application Centric Infrastructure (ACI) Partner Support Service (PSS). Telindus is in Noord-Europa de eerste organisatie met deze partnerstatus. Dit betekent dat de organisatie als eerste support services mag leveren op Cisco ACI-omgevingen. Om hiervoor in aanmerking te komen moeten Cisco-partners onder andere beschikken over een dedicated supportorganisatie met gekwalificeerde en gecertificeerde medewerkers die kennis en kunde hebben rondom het ontwerpen, implementeren en ondersteunen van een ACI.

Handen vrijmaken voor innovatie

Cisco ACI is een Software Defined Networking (SDN)-oplossing die een netwerk biedt met vereenvoudiging van beheer. Bovendien is het mogelijk om de uitrol van een netwerk automatisch te programmeren, waarmee onder andere de time-to-market om een server beschikbaar te stellen vele malen wordt verkort en het programmeerwerk van securityfilters overbodig wordt. Om handen op de IT-afdeling verder vrij te maken, maakt Telindus het mogelijk om het volledige beheer van Cisco ACI uit handen te geven.

“Het is van essentieel belang dat de IT-afdeling zich focust op functionaliteit en het leveren van toegevoegde waarde aan de business”, aldus Herbert Grevengoed, Director Technical Operations bij Telindus. “Door de IT-infrastructuur uit handen te geven, maakt de IT-afdeling tijd vrij voor innovatie en wordt de focus op het dagelijks beheer weggehaald. Een externe partner heeft de tijd, kennis en mankracht om zich bezig te houden met het optimaliseren van netwerken en vormt tevens een goede sparringpartner voor innovatie. De accreditatie van Cisco onderstreept onze kennis en kunde om complexe omgevingen te migreren, onderhouden en continu te verbeteren. We zijn ontzettend trots dat wij als eerste organisatie in Noord-Europa de Cisco Partner Support Services voor ACI Solution Support status hebben behaald.”

Rob de Wildt, Directeur Services Sales Nederland bij Cisco: “Telindus investeert continu in de verbetering van haar dienstverlening om niet alleen de continuïteit, maar ook de wendbaarheid, schaalbaarheid en veiligheid van de digitale infrastructuur voor klanten te waarborgen. De organisatie realiseert het complete proces van design tot beheer met eigen experts in iedere fase, waarbij hun specialistische technische kennis en ervaring worden omgezet in advies en support. Zo zijn klanten ervan verzekerd dat de beste oplossingen worden geïmplementeerd en maximaal rendement blijven opleveren voor de business.”

Gerelateerde berichten...