TIE Kinetix wordt Premier Google Partner voor Google Ads

TIE Kinetix dé leverancier van Partner Automation oplossingen, kondigt vandaag aan dat het Google Ads Premier Partner is geworden. Alleen toonaangevende bedrijven die voldoen aan aanvullende certificerings- en prestatievereisten komen in aanmerking voor de Google Premium Partner-badge.

Volgend op de officiële lancering van de Ads voor de Channel oplossing in 2017, de lancering van het digitale marketing transformatie programma (in samenwerking met Google) in de zomer van 2018, heeft TIE Kinetix nu de Premier Partner status behaald binnen het Google partnerprogramma voor haar “Ads voor de Channel” oplossing. Deze oplossing is één van de partner marketing modules binnen TIE Kinetix’s FLOW Partner Automation platform.

De “Ads voor de Channel” oplossing is gericht op grote B2B2B en B2B2C bedrijven die hun producten en/of diensten verkopen via onafhankelijke partners. De oplossing combineert de corporate campagnes van merken met de (lokale) advertentiefunctionaliteit in online zoekmachines. Hiermee kunnen eindgebruikers direct de productinformatie en promoties uit campagnes van merken ontvangen via hun lokale aanbieders. Hierdoor wordt de lokale aanbieder een verlengstuk van het indirecte verkoopkanaal van merken en optimaliseert hiermee de totale klantervaring.

De meeste bedrijven spenderen hun advertentiebudget voornamelijk aan directe online verkoop en online branding. Echter, slechts een beperkt budget wordt gespendeerd aan channel marketing en channel sales terwijl juist de vraag vanuit de eindgebruiker naar lokale aanbieders groeit en er een enorm groeipotentieel ligt. 75% van alle handel wereldwijd verloopt via indirecte verkoop en ligt een enorme kans om de indirecte klantervaring te optimaliseren.

Sinds de lancering in 2017 hebben verschillende klanten succesvol Ads voor de Channel oplossing wereldwijd gelanceerd, uitgerold en verder uitgebreid naar andere geografische regio’s. Klanten zijn onder meer merken in de B2B Tech, Telecommunicatie, Consumentartikelen en de Auto-industrie.

De “Ads voor de Channel” oplossing is ontwikkeld door TIE Kinetix naar aanleiding van een strategische samenwerking met Google op het gebied van productontwikkeling.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “Wij zijn enorm enthousiast dat het succes van de Ads voor de Channel oplossing op deze manier beloond wordt. De erkenning door Google met onze “Premier Partner” status toont aan dat de oplossing succesvol in de markt aan het groeien is. De Ads voor de Channel oplossing behaalt de gestelde doelstellingen en een stabiele groei toont qua omzetontwikkeling. Ons klantenbestand is dankzij deze module gegroeid en blijven werken aan het uitbouwen van het FLOW platform. Onze focus blijft gericht op het ondersteunen van onze klanten en hun zakenpartners door processen te optimaliseren en toegevoegde waarde te leveren aan klanten die hun producten en/of diensten verkopen en leveren via onafhankelijke partners.”

Gerelateerde berichten...