Tweede editie ‘Hét B2B e-commerce event’, donderdag 7 september 2017

Jan Kees de Jager inspireert ondernemers over digitale transformatie

Rotterdam 20 juli 2017 – Sana Commerce, specialist op het gebied van e-commerce,  organiseert op donderdag 7 september a.s. de tweede editie van Hét B2B e-commerce event. Dit evenement, georganiseerd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam, biedt een compact middagprogramma voor handel- en productiebedrijven die hun markt zien veranderen en op zoek zijn naar e-commerce middelen om hun klanten sneller en beter te bedienen.

Voortbouwend op het succes van vorig jaar biedt Sana wederom een middag voor B2B-bedrijven die meer willen leren over de inzet van online verkoopmogelijkheden, de integratie ervan met bestaande systemen en het combineren van online en offline marketingmiddelen.

In verschillende sessies worden de trends en mogelijkheden van online sales en marketing uitgelicht, vertellen ervaringsdeskundigen van onder meer Zorgservice XL en Auping over hun inzet van e-commerce. Ook leren bedrijven waarom omnichannel voor B2B-organisaties zo belangrijk is en hoe je het kunt inzetten.

Digitale transformatie
We staan aan het begin van een ongekende digitale revolutie, zoals geïllustreerd door disruptieve koplopers als AirBnB, Uber en Bunq! Welke digitale innovaties staan ons nog meer te wachten en wat betekent dit voor onze huidige bedrijfsmodellen? Niemand minder dan Jan Kees de Jager, CFO van KPN en oud-minister van Financiën sluit over dit onderwerp de middag af.

Informatie en Inschrijven
De middag is zowel bedoeld voor organisaties die al met een zakelijke webshop werken, als ook voor bedrijven die zich nog verdiepen in de meest geschikte e-commerce oplossing, of zich alleen nog maar oriënteren op de mogelijkheden van online verkoop.

Klik hier voor meer informatie en inschrijven voor Hét B2B e-commerce event’.

Gerelateerde berichten...