update software lanceert nieuwe versie CRM-software voor iPad

update software AG, een van de toonaangevende leveranciers in Europa van klantrelatiemanagement-systemen (CRM), introduceert CRM.pad 2.0. Deze vernieuwde iPad-app biedt sales- en servicepersoneel mobiele CRM-functies voor het verder optimaliseren van hun services. De mobiele oplossing is qua design en functies sterk verrijkt. De applicatie is nu nog efficiënter en gebruikersvriendelijker. Gebruikers profiteren van een helder gestructureerde interface, praktijkgerichte functies en een offlinemodus, waardoor ze nog efficiënter en flexibeler kunnen werken. update introduceert de CRM.pad in Nederland exclusief op de vakbeurs CRM in 1 Day in Spant! in Bussum op 18 september 2014.

De app
De CRM.pad is een native iPad-app en een van de eerste op de markt die sales- en servicevertegenwoordigers alle voordelen biedt van een intelligente, moderne CRM-applicatie. Gebruikers beheren hun gegevens, ongeacht waar ze zijn en zelfs zonder een actieve internetverbinding. In de offline- en onlinemodus zijn dezelfde functies beschikbaar. Als de gebruiker gegevens invoert en online is, verstuurt de app de gegevens automatisch naar de centrale CRM-database.

De gebruiker kan kiezen voor verschillende weergaven van de productinformatie. Het invoeren van productgegevens in offertes en orders is snel en gemakkelijk, evenals het documenteren van producten op point-of-sale en het registreren van verspreide monsters. In elke gebruikssituatie is het mogelijk om met een minimaal aantal tikken gegevens in te voeren en te bewerken. De CRM.pad won vorig jaar de Red Dot Design Award in de categorie Communication Design.

Het dashboard
Het dashboard, besturingspaneel en zoekgebied zijn boven aan het scherm altijd toegankelijk. Ze bieden gebruikers toegang tot de verschillende onderdelen van de CRM-applicatie.

  • Het duidelijk gestructureerde dashboard fungeert als een centraal opstartpad van waaruit gebruikers naar de processen gaan die ze nodig hebben, zoals het beheren van offertes. Deze heldere structuur maakt het gemakkelijk om onderweg belangrijke informatie in te voeren.
  • Met het besturingspaneel schakelen gebruikers tussen verschillende werkprocessen die parallel worden uitgevoerd. Daar kunnen ze ook instellingen definiëren.
  • Met één enkele tik en zonder het huidige proces te onderbreken, openen gebruikers de zoekopdracht. Ze hebben binnen een proces toegang tot aanvullende klantgegevens. Deze informatie kunnen ze gebruiken om hun huidige taak zeer gericht te voltooien. De eerder ingevoerde gegevens worden bewaard en onnodige, aanvullende stappen vermeden.

Beschikbaarheid
CRM.pad 2.0 is vanaf 9 september 2014 beschikbaar met versies op maat voor verschillende branches: productie, bouw, farmaceutische industrie, medische technologie, financiële dienstverlening en consumentengoederenindustrie. CRM.pad 2.0 ondersteunt iPad 2 of later en werkt op iOS 7.0 of hoger.

Gerelateerde berichten...