Verint Workforce Optimization-oplossing nu op mobiele platformen

Mobiele app voor Android- en iOS-apparaten vergroot toegankelijkheid en verbetert medewerkersefficiëntie

Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) maakt zijn Verint Mobile Workforce Optimization-oplossing (WFO) beschikbaar voor diverse mobiele platformen, zoals Google Android en Apple iOS. Verint Mobile WFO – native ontwikkeld voor Android- en iOS-apparaten – stelt frontofficemedewerkers en -managers in staat te profiteren van WFO terwijl ze onderweg zijn. Zo hebben ze toegang tot informatie waar ze ook zijn, kunnen ze snel de acties ondernemen die nodig zijn, en dat alles eenvoudig vanaf hun eigen smartphone of tablet.

Doordat managers en het personeel beter kunnen werken vanaf mobiele apparaten, waar ze ook zijn, is het makkelijker om zakelijke processen af te stemmen op de klantwensen en -behoeften. Tegelijkertijd komt Verint effectief tegemoet aan de steeds veranderende voorkeuren en verwachtingen van werknemers van vandaag de dag.

Eenvoudiger toegang tot data vanaf mobiele apparaten
Werknemers zijn steeds vaker mobiel en willen direct op hun smartphone en tablet toegang tot, en werken met informatie. De Verint Mobile WFO-app betrekt en motiveert directie, managers, agents en andere medewerkers met Actionable Intelligence® on-the-go om snel te reageren via hun smartphone of tablet.

De WFO-app biedt mogelijkheden die verder gaan dan workforce- en performancemanagement. De app is een aanvulling op de Verint Mobile EFM™-apps (Enterprise Feedback Management) die het vastleggen van klantfeedback via mobiele apparaten – on- en offline – mogelijk maken. Gezamenlijk helpen deze apps de werkzaamheden op het vlak van klantengagement te verbeteren en stellen ze serviceteams in staat om via alle kanalen feedback op te vangen. Tegelijkertijd kunnen organisaties hiermee het personeel dat deze service verleent, motiveren en optimaal betrekken bij hun werkzaamheden.

Dankzij een eenvoudige en intuïtieve interface hebben gebruikers on-demand toegang tot veelgebruikte WFO-functies, ook als ze buiten het contactcenter, de afdeling of de backoffice zijn. Dit komt de productiviteit van zowel manager als werknemer ten goede. De Verint Mobile WFO-app biedt diverse mogelijkheden die inherent zijn aan het toonaangevende WFO-pakket. De app stelt gebruikers in staat om:

  • de productiviteit van supervisors te vergroten door hen in staat te stellen direct de juiste actie te nemen, ook al zijn ze weg van hun werkplek. Zij kunnen snel hun medewerkers bellen en e-mailen om zo vragen en problemen op te lossen zonder fysiek aanwezig te zijn op kantoor;
  • de productiviteit van werknemers te verbeteren door het personeel in staat te stellen om op elk moment en vanaf elke locatie key performance indicators (KPI’s) en scores in te zien, planning in te zien of dagen vrij te vragen;
  • de werknemerstevredenheid te bevorderen door in te zetten op de groeiende voorkeur voor mobiele communicatie en op de flexibiliteit om diverse activiteiten uit te voeren op mobiele apparaten.

De Verint Mobile WFO-app voor Android- en iOS-devices is nu verkrijgbaar. Klik hier voor meer informatie over deze en andere Verint-softwareoplossingen.

Gerelateerde berichten...