Voicemail overbodig met Intercity Zakelijk VastMobiel bellen

Steeds minder mensen nemen de tijd om hun voicemail af te luisteren. Het onderbreekt het dagelijks werk en bovendien is het veel makkelijker om een e-mail, WhatsApp of chatbericht te sturen. Daarom komt Intercity Zakelijk nu met de nieuwe dienst, VastMobiel, wat een oplossing biedt voor deze trend. In combinatie met de nieuwe Orbit-telefooncentrale worden het voorheen gescheiden vaste- en mobiele netwerk één geheel.

Voicemail is een techniek uit de vorige eeuw’, zeggen experts volgens het Algemeen Dagblad.  Uit een recent onderzoek van Intercity Zakelijk blijkt dat 69% van een groep onderzochte professionals het spoor bijster raakt in conversaties waarbij meerdere voicemail en e-mail berichten door elkaar heen lopen.

VastMobiel van Intercity Zakelijk reduceert het aantal voicemail gesprekken doordat bellers op hun mobiele telefoon kunnen zien wie er in gesprek, of afwezig is. Het maakt daarbij niet uit of iemand belt met een vast of mobiel toestel. Simon Wort, CEO van Intercity Zakelijk: “Doordat wij ons vast- en mobiel netwerk aan de achterkant met elkaar hebben verbonden, zijn wij in staat om van elk toestel wat is aangesloten op VastMobiel zijn status weer te geven”. De beller ziet deze informatie ook op zijn telefoon, waardoor hij nog voordat hij gaat bellen ziet welke collega’s afwezig of in gesprek zijn. Hij kan nu vooraf kiezen of hij een voicemailbericht wil achterlaten, of op een andere manier contact wil leggen. Wort: “Dat scheelt vaak overbodige belletjes en reduceert het aantal voicemailberichten”.

VastMobiel is al geschikt voor bedrijven met meer dan vijf medewerkers en is volledig flexibel af te nemen: vanuit de cloud, of op locatie. Betalen kan in maandelijkse termijnen of met een eenmalige investering. Het beheer kan volledig uitbesteed worden, of intern plaatsvinden.

Gerelateerde berichten...