Columns

Martin Neuteboom Vsee

Van community tot geld

Kortetermijndenken en hebberigheid zijn geen vrienden van succesvolle marketing. Ik heb het al zo vaak zien gebeuren dat potentiële successen hierdoor in de kiem worden gesmoord. Hoe uitgebalanceerd en geniaal de marketingstrategie ook is,...

Coupa en Dynatos “partners met Value”

In samenwerking met Coupa helpt Dynatos organisaties om het uitgavenbeheer inzichtelijker te maken, te automatiseren en te optimaliseren. Met de Source-to-Pay software streven wij ernaar om maximale value uit de Spend Management van elke...

De digitale huisarts

Trouw publiceerde op dinsdag 1 september het artikel ‘De digitale huisarts heeft direct een beeld van de patiënt’. De aanleiding: op 1 september ging in Utrecht de eerste digital first huisartsenpraktijk in Nederland van...

De ‘magie’ van onderzoek

Al langer valt mij op dat organisaties na een onderzoek of audit denken een veilig product, dienst of omgeving te hebben. Toch blijkt dat vertrouwen na een incident of het dieper graven tijdens de...

Martin Neuteboom Vsee

Scherpschuttermarketing

De term ‘visie’ wordt geregeld naar eigen inzicht gehanteerd. Zeker in marketing kom ik nog wel eens acties tegen die abusievelijk voor ‘beleid’ worden aangezien, laat staan dat het visionair beleid zou zijn. Blijvende...

Wie is GPT-3?

Begin september publiceerde The Guardian een fascinerende opinie van GPT-3. Voor de duidelijkheid: GPT-3 is geen organisatie of persoon, maar kunstmatige intelligentie. De Engelse krant had GPT-3 de opdracht gegeven een opinie te schrijven...

ICT Disaster Recovery; Een noodzakelijk kwaad

In 2018 werd Schiphol Amsterdam Airport getroffen door een stroomstoring. Door het uitvallen van alle systemen zaten veel reizigers enkele uren vast op de luchthaven. Ook veel bedrijven werden door deze stroomstoring getroffen. Dit...