
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Vanaf vrijdag staat de eerste Nationale hittestresskaart online. Deze kaart voldoet als eerste helemaal aan de...
De economische verwachtingen van de cryptomunt Libra van Facebook zijn niet zo zeker als eerder gedacht. Van d...
De Inspectie Justitie en Veiligheid, Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) en Agentschap Telecom gaan gezam...
Voor iedereen die op een ingrediënt moet of wil letten lanceert het Voedingscentrum de ingrediëntenchecker. ...
Datacenter Eemshaven en datacenter Agriport in de gemeente Hollandse Kroon krijgen forse uitbreiding. Dat maak...
In Nederland komen er metingen naar besmette IoT-apparatuur. Fabrikanten van deze slimme apparaten en consumen...
Nederland staat dit jaar voor het eerst op de derde plaats in de top drie van krachtigste digitale economieën...
De gemeente Rotterdam is aangesloten op govroam. Het gaat om zes locaties en 14.000 medewerkers. Daarmee staat...
Europese lidstaten, autofabrikanten en aanbieders van navigatiesystemen gaan informatie over de omstandigheden...
Nog zeker zestig gemeenten in Nederland gebruiken nog steeds wifitracking. Dat schrijft de Volkskrant. De tech...