
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Meertalige organisaties riskeren inconsistente AI-antwoorden
Nederlandse multinationals lopen het risico dat hun AI-systemen verschillende adviezen geven afhankelijk van de taal van de gebruiker

Nederlandse gemeenten falen massaal bij digitalisering
Ondanks uitstel is 97 procent niet klaar voor nieuwe wet

ITER zet kernfusie voort met B4Restore opslag- en backup-systeem
Het internationale kernfusieproject ITER heeft een aanbesteding toegekend aan B4Restore A/S voor de beschermi...

De miljardenschade van falende software
Waarom twee derde van bedrijven op een uitval wacht

WhatsApp lanceert na al die jaren alsnog een native iPad-app
Na jaren van wachten en werken met de browserversie van WhatsApp is er nu alsnog een volwaardige iPad-app voo...

Google Search Console toont prestaties AI-modes
Vanaf nu kun je de prestatiegegevens inzien van AI-modes van Google Search Console. Dat bevestigde het vandaa...

Musk voorspelt einde van zoekmachines door AI
Voor het eerst in bijna tien jaar is het marktaandeel van Google Search onder de 90 procent gezakt. Volgens c...

AI verandert zoekverkeer: minder klikken maar meer homepagebezoek
De komst van AI Overviews en large language models (LLM’s) binnen Google Search heeft de digitale wereld op...

Belastingdienst: IT bestaat voor 19,3 procent uit verouderde systemen
Waar de ficus in 2023 nog vertrouwde op 20 procent verouderde IT-systemen, is dat in 2024 nog 19,3 procent. ...

Microsoft test nieuwe AI-functie voor Windows 11 Verkenner
Microsoft blijft Windows 11 Verkenner en de bijbehorende contextmenu’s updaten. Na de release van de knop â...