
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Voor miljoenen transacties van betaaldienstverlener Mollie is vanaf nu direct de winkelnaam te zien. Het gaat ...
Nederlanders doen steeds meer online. Mensen gebruiken internet veel voor e-mailen, bankzaken en online shoppe...
De in april door het Europese Parlement goedgekeurde wet uploadfilter kan rekenen op een klacht van Polen. De ...
De boete die KPN in 2015 van het ACM kreeg wegens het te beperkt openstellen van het glasvezelnetwerk is defin...
Langs de A28 bij Amersfoort komen slimme camera's te staan om te zorgen dat automobilisten die een rood kruis ...
Digitale criminaliteit groeit harder dan de klassieke misdaad zoals inbraken en overvallen. Dat zegt de politi...
De tarieven voor internet en tv stijgen ook dit jaar weer bij de grootste providers KPN en Ziggo per medio 201...
Wie op internet zoekt naar gevoelige onderwerpen zoals over ziektes, depressie of bijvoorbeeld sexuele geaardh...
Nederlandse consumenten kochten in 2018 voor ongeveer 1,6 miljard euro (excl. btw) bij buitenlandse webwinkels...
Het is een bekend probleem van franchiseformules die een webshop willen beginnen: hoe houd je de franchiseneme...