
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De Amerikaanse toezichthouder FTC (Federal Trade Commission) is van plan Facebook een miljardenboete tussen de...
De omzet van digitale radioreclame groeide in het eerste kwartaal van 2019 met ruim 30%. Adverteerders besteed...
Techreus Intel stopt met het maken van modems voor smartphones met 5G. Wel gaat het bedrijf zich meer toelegge...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat onderzoeken of Apple misbruik maakt van zijn machtspositie met ...
De verdeling van frequentiebanden kost het Agentschap Telecom veel energie en hoofdbrekers. Dat blijkt uit het...
Er moet een eind komen aan de verleidingstechnieken van beleggingsapps. Verder is het belangrijk dat het onter...
Sociaal netwerk Facebook startte sinds gisteren met herdenkingsplekken voor overleden Facebookgebruikers. De...
Telecombedrijf KPN moet onderzoek doen naar alternatieven voor XS4ALL. Dit meldt het Algemeen Dagblad . KPN do...
Het Kabinet moet maximumpercentages (caps) vaststellen voor de hoeveelheid frequenties die één afzonderlijke...
Een ruime week na de start is de ethische adviescommissie voor kunstmatige intelligentie van Google alweer ges...