
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Door de invoering van minimale snelheidseisen kan Nederland ook met mobiel internet koploper blijven. Dat blij...
In de EU is woensdag een akkoord bereikt over de instelling van het zogeheten uploadfilter. Ook de linktaks zo...
11,5 miljoen Nederlanders versturen dagelijks berichten via WhatsApp. Binnenkort kunnen consumenten via de cha...
Het duurt niet lang meer voordat Windows 10 het enige besturingssysteem is dat door Microsoft wordt onderste...
Ruim de helft (52%) van de banken in Nederland heeft de configuratie van TLS niet of niet volledig op orde. TL...
Zeker duizenden slimme of IoT-koelkasten bij zowel bedrijven en (zorg)instellingen blijken eenvoudig te hacken...
Facebook mag in Duitsland geen gebruikersdata meer verzamelen. Dat zegt de Duitse tegenhanger van de ACM, het ...
Er zijn nog te grote gaten in de Nederlandse infrastructuur van glasvezel voor een succesvolle uitrol van 5G...
Agentschap Telecom verscherpt het toezicht op online handel in vooral draadloze apparatuur. Dat staat in het n...
Het gemiddelde dataverbruik per mobiele aansluiting is gestegen van bijna 1 gigabyte per maand in 2017, tot me...