
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Vanwege het internationale karakter van cryptomunten moet er ook internationale afstemming komen: een soort cr...
De pc begint steeds meer terrein te verliezen bij online aankopen. Consumenten doen hun inkopen bij webshops v...
De groei van 70% van de internationale online ondernemingen wordt geremd door protectionisme. Een nieuwe gener...
Klanten en sympathisanten, maar ook medewerkers van internetprovider XS4all zijn een petitie gestart om de mer...
Een harde brexit leidt zeker tot ontwrichting van de hele Europese e-commerce. Dat stellen Thuiswinkel.org, Po...
In de loop van dit en volgend jaar gaan de merken Telfort, XS4ALL en Yes Telecom verdwijnen. Al deze klanten w...
De Consumentenbond heeft weinig goede woorden over voor de standaardbeveiliging van Androidtoestellen. Veel fo...
Business-hacker Denis Doeland lanceerde recent zijn nieuwe boek 'Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potent...
Ongeveer zes procent van de Nederlanders gebruikt nooit internet. Dat staat gelijk aan 886.000 mensen. Deze gr...
Woensdagavond gaf techreus Apple voor het eerst een winstwaarschuwing af. Oorzaak is vooral de de tegenvallend...