Update: Bird staat open voor nieuwe gesprekken na afwijzing CM.com
Update 07/11/2025 - Bird heeft gereageerd op de afwijzing van het overnamebod. Bird stelt dat het alle stakeh...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 07/11/2025 - Bird heeft gereageerd op de afwijzing van het overnamebod. Bird stelt dat het alle stakeh...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De Verenigde Staten (VS) gaat Canada vragen om uitlevering van de financiële topvrouw van het Chinese telecom...
De Kamer van Koophandel is 'winnaar' van de publieksprijs van de Big Brother Awards geworden. Dat maakte digit...
Vanwege het internationale karakter van cryptomunten moet er ook internationale afstemming komen: een soort cr...
De pc begint steeds meer terrein te verliezen bij online aankopen. Consumenten doen hun inkopen bij webshops v...
De groei van 70% van de internationale online ondernemingen wordt geremd door protectionisme. Een nieuwe gener...
Klanten en sympathisanten, maar ook medewerkers van internetprovider XS4all zijn een petitie gestart om de mer...
Een harde brexit leidt zeker tot ontwrichting van de hele Europese e-commerce. Dat stellen Thuiswinkel.org, Po...
In de loop van dit en volgend jaar gaan de merken Telfort, XS4ALL en Yes Telecom verdwijnen. Al deze klanten w...
De Consumentenbond heeft weinig goede woorden over voor de standaardbeveiliging van Androidtoestellen. Veel fo...
Business-hacker Denis Doeland lanceerde recent zijn nieuwe boek 'Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potent...