
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Hoewel ruim 80% van de Nederlanders weet van de wet AVG, kennen maar weinigen hun nieuwe privacyrechten. Maatr...
Post van de overheid kwam tot nu toe alleen binnen via de mail en na inlog op mijnoverheid.nl. Vanaf nu kan da...
Een verzwegen datalek van begin dit jaar zorgt er nu voor dat Google+ definitief stopt. Dat schrijft althans d...
Vooral kleine bedrijven zijn slachtoffer van de acties van internetcriminelen. Ruim de helft van de kleine bed...
In april dit jaar verijdelde de Nederlandse MIVD een hackpoging op de OPCW, (Organisatie voor het Verbod op Ch...
Hosting- en colocatiediensten vallen niet onder de BTW-verleggingsregeling voor telecommunicatie. Dat blijkt u...
Een aantal grote Nederlandse zorginstellingen test vanaf deze week een smartphone-reiniger die telefoons in ee...
De gemeente Nunspeet is op 26 september als 250ste deelnemer aangesloten bij govroam. Daarmee is deze overheid...
Zeker driekwart van de Nederlanders is dit jaar getroffen door een of andere vorm van cybercrime. Toch komt sl...
Een aantal techreuzen heeft een eigen gedragscode opgesteld ter bestrijding van nepnieuws. De Europese Commiss...