Internet in 2025: deze dingen vielen op in afgelopen jaar
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
"*" geeft vereiste velden aan
We zijn bijna aanbelandt bij het einde van 2025 en dat betekent: terugblikken! In combinatie met het Year in ...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Digitale aanvallen en spionage door andere landen zijn steeds moeilijker te ontdekken. Dat schrijft de AIVD in...
Het aantal woninginbraken is gedaald in de Almeerse Stedenwijk. Dit blijkt uit de pilot Digitale Deurbel. In d...
De schade door phishing bij internetbankieren is toegenomen van 1,05 miljoen euro in 2017 naar 3,81 miljoen eu...
Het Europese Parlement in Brussel is akkoord met de nieuwe auteursrechtenwet met een zogenaamd uploadfitler. 3...
Door onbeveiligde opslag hebben Facebook en Instagram jarenlang honderden miljoenen wachtwoorden laten lekke...
Androidgebruikers krijgen binnenkort de vraag welke browser en welke zoekmachine ze op hun telefoon willen geb...
China vindt het abnormaal en immoreel als de EU zou besluiten dat Chinese telecomfabrikanten als Huawei niet z...
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) vindt dat techreuzen als Apple en Google consumenten beter moeten infor...
Centralisten van de meldkamer 112 kunnen voortaan tijdens het gesprek de locatie van de beller achterhalen. Da...
Telecomaanbieder KPN berekent onterechte toeslagen op tarieven voor het doorzetten van gesprekken van andere a...