
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Waarde van data en applicaties stijgt als je ze verbindt In 2011 verscheen het beroemde essay van Marc Andree...
De helft van de ziekenhuizen had begin 2017 een CMIO, een Chief Medical Information Officer. Nictiz deed in da...
Digitale transformatie bij KOOP Op onvermoede plaatsen en omgevingen die zich doorgaans aan onze waarneming o...
De klant ‘centraal stellen’ volstaat niet meer “Als je klanten ontevreden maakt in de fysieke wereld, k...
De Nederlandse brancheorganisatie van hosting- en cloud providers Dutch Hosting Provider Association (DHPA) do...
Staatssecretaris Mona Keijzer is blij met het nieuwe EU-telecomakkoord dat de EU-lidstaten eerder vandaag slot...
In het vierde kwartaal van 2017 werd volgens het ACM (autoriteit Consument en Markt) voor het eerst meer dan 1...
Een Brussels wetsvoorstel verplicht internetproviders alle content vooraf te filteren op auteursrechtenschendi...
Knowhow over monitoren Tegenwoordig heeft iedereen het over USB-C als absolute all-rounder. Toch gaat het all...
Gemakkelijker gezegd dan gedaan Wat is nodig in het moderne online landschap om te blijven groeien? Zowel in ...